سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز مقام برتر کشور را کسب کرد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، مهندس علیرضا پاک فطرت اضافه کرد: این سازمان با استفاده از شیوه های نوین اطلاع رسانی از جمله سامانه جامع 360 درجه، قاب های آموزشی، بازی کودک مطلع شهر پاک که نسخه نهایی آن در این نمایشگاه رونمایی شد و ارایه تولیدات فرهنگی خدمات خود را به بازدیدکنندگان و علاقه مندان به محیط زیست کشور ارایه و علاوه بر انتقال تجربیات و دانش خود از تجارب دیگر شهرها بهره برد.

سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز مقام برتر کشور را کسب کرد

وی اقدامات زیست محیطی این سازمان از جمله احداث سلول دفن بهداشتی پسماندها، توسعه شبکه استحصال بیوگاز و فراوری برق توسط نیروگاه بیوگاز سوز، احداث لاگون شیرابه، اقدامات آموزش شهروندی، نحوه ارایه مطالب و سایر فعالیت ها بعلاوه غرفه آرایی توسط مواد طبیعی را از جمله مواردی دانست که موجب شد این سازمان پیروز به کسب مقام برتر شود.

شهردار شیراز از کوشش های مهندس خوشبخت مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، مهندس امینی، معاون اجرایی و خدمات شهری، اعضای هیئت مدیره سازمان مدیریت پسماند و کلیه مهندسان، کارشناسان و کارگران ساعی و کوششگر قدردانی کرد.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با شعار اقتصاد سبز دوران پساتحریم با حضور 271 شرکت داخلی و 33 شرکت خارجی از 20 کشور دنیا شامل انگلیس، آلمان، سوئد، فرانسه، آمریکا، ایرلند، کانادا، تایوان، بلژیک، ایتالیا، فنلاند، اسپانیا، چک، هلند، اتریش، برزیل، نیوزلند، دانمارک، ترکیه و سوییس به مدت 4 روز برگزار گردید و شرکت های خارجی حاضر در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای خود در عرصه حفاظت محیط زیست، تامین، تجهیز و نصب تجهیزات زیست محیطی، انرژی های پاک، بازیافت، تصفیه و بهینه سازی مصرف انرژی، پایش آلودگی هوا، آب و پساب و تجهیزات آزمایشگاه های معتمد را ارائه دادند.

مدیریت بهره وری انرژی و انرژی های تجدیدپذیر، مدیریت و بازیافت زباله و پسماند، مدیریت شهری، نظارت و اجرای پروژه های زیست محیطی، پروژه های تحقیقاتی و خدمات حفاظت از محیط زیست، کنترل، اندازه گیری و فناوری آزمایشگاهی، حمل و نقل عمومی و بهینه سازی مصرف سوخت، خودرو سبز و استانداردسازی خودروها، حفظ منابع طبیعی، ساختمان سازی سبز و مدیریت آب و فاضلاب از مهمترین زمینه های حضور در این نمایشگاه بودند.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور و با قدردانی از غرفه های برتر در گروه های صنایع و شرکت های خدماتی، دستگاه های اجرایی، سازمان های مردم نهاد، ادارات کل محیط زیست استان ها و ... به کار خود خاتمه داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 21850

به "سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز مقام برتر کشور را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز مقام برتر کشور را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید