سرمربی ترابزون اسپور: در سوپرلیگ و جام حذفی ترکیه قهرمان می شویم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی یاران مجید حسینی اطمینان داد که تیمش در فصل جاری سوپرلیگ و جام حذفی ترکیه به عناوین قهرمانی دست خواهد یافت.

سرمربی ترابزون اسپور: در سوپرلیگ و جام حذفی ترکیه قهرمان می شویم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی ترابزون اسپور ترکیه، حسین چیمشیر گفت: ایمان دارم که می توانیم در هر 2 رقابت سوپرلیگ و جام حذفی ترکیه قهرمان شویم. از زمانی که به عنوان سرمربی تیم ترابزون اسپور انتخاب شدم این مسئله را گفتم. اعتمادم به بازیکنان ترابزون اسپور بی نهایت است و تعداد زیادی از آنها را برای حل هر مسئله ای در زمین در اختیار داریم.

سرمربی تیم ترابزون اسپور افزود: می خواهیم بازیکنانی با عقد قراردادهای 3 تا 5 ساله را به تیمم اضافه کنم و با رئیس ترابزون اسپور نیز در این رابطه صحبت کردم. انتظارها از تیم ترابزون اسپور بالا است و گاهی مشکلاتی را تجربه کردم. تلاش زیادی برای حل این مشکل و افزایش انگیزه انجام دادم. فکر می کنم این دوره را به خوبی سپری کردم.

سرمربی تیم ترابزون اسپور درباره مبارزه با ویروس کرونا نیز اعلام کرد: باید با ویروسی مبارزه کنیم که نمی شناسیم. اکنون که واکسن این بیماری وجود ندارد باید مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنیم.

ترابزون اسپور با در اختیار داشتن سیدمجید حسینی صدرنشین جدول رده بندی سوپرلیگ ترکیه است و شانس زیادی برای حضور در مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 47318

به "سرمربی ترابزون اسپور: در سوپرلیگ و جام حذفی ترکیه قهرمان می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ترابزون اسپور: در سوپرلیگ و جام حذفی ترکیه قهرمان می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید