شان پن فیلمی با بازی دختر و پسرش می سازد

به گزارش مهسان بلاگ، شان پن قصد کارگردانی فیلم جدیدی با عنوان روز پرچم را دارد که در آن دخترش دیلن پن نقش آفرینی خواهد نمود.

شان پن فیلمی با بازی دختر و پسرش می سازد

به گزارش ورایتی، شان پن بازیگر سرشناس آماده می گردد تا برای ساخت درامی با عنوان روز پرچم یک بار دیگر پشت دوربین قرار بگیرد. در این فیلم دختر پن یعنی دیلن پن، پسرش هوپر پن، جاش برولین و مایلز تایلر نقش آفرینی می نمایند.

نوربرت لئو باتس بازیگری که دو جایزه تونی در کارنامه دارد، دیل دیکی، ادی مارسان، بیلی نوبل و کاترین وینیک نیز دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلمنامه این فیلم را جِز باترورث با اقتباس از خاطرات جنیفر فوگل که سال 2005 با عنوان مرد حقه باز: داستان واقعی زندگی تقلبی پدرم منتشر شد، نوشته است.

روز پرچم تصویر دختری را ارایه می نماید که سعی دارد بر میراث دوست داشتنی هنوز سیاه به جای مانده از پدر حقه بازش غلبه کند.

شان پن جایزه اسکار را برای میلک و رودخانه مرموز دریافت نموده است. او سال 1991 اولین کارگردانی خود را با فیلم دونده هندی تجربه کرد و 2 فیلم دیگر نیز با بازی جک نیکلسون با نام های نگهبان گذرگاه در سال 1995 و قول در سال 2001 ساخت. در فیلم قول، میکی رورک نیز به ایفای نقشی کوتاه پرداخت. وی سال 2007 نیز فیلم به سوی طبیعت وحشی را کارگردانی کرد و به توفیق زیادی دست یافت.

پنجمین تجربه کارگردانی او فیلم آخرین چهره بود که سال 2016 در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد.

دختر او نیز تاکنون در فیلم های الویس و نیکسون و محکوم جلوی دوربین رفته است. مهر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11141

به "شان پن فیلمی با بازی دختر و پسرش می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شان پن فیلمی با بازی دختر و پسرش می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید