شهرداری به ایمن سازی گودهای خطرناک ورود نموده است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، افشین حبیب زاده، گفت: هم اکنون آمار گودهای شهر تهران به تفکیک گودهای خطر آفرین، دارای سازه نگهبان دارای مدت مقاومت و گودهایی دیگری هم وجود دارند که با داشتن سازه نگبان به دلیل اتمام مدت زمان استاندارد این سازه خطر آفرین شده اند.

شهرداری به ایمن سازی گودهای خطرناک ورود نموده است

وی گفت: هم اکنون قوانین و مقررات لازم برای ایمن سازی شهر در برابر تهدید گودهای خطر آفرین وجود دارد و نیازی به مصوبه جدید نیست.

حبیب زاده در خصوص دلایل عدم ورود گسترده به موضوع ایمن سازی گودهای شهر تهران توسط مدیریت شهری گفت: این گودها عموما دارای مالکینی از بخش خصوصی هستند که ورود به آنها نیازمند احکام قضائی و نیازمند هزینه قابل توجهی است. از این روی برای ورود به این گودها موانع حقوقی و مالی وجود دارد.

وی ادامه داد: البته بر اساس قانون در صورتی که گودی سلامت شهر را تهدید کند، شهرداری می تواند راسا به آن ورود نموده و اقدام به پر کردن گود کند و هزینه های اجرا شده را به وسیله قانونی از مالک با هزینه بالاسری آن دریافت کند.

معاون نظارت شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بر همین اساس در صورتی که شهرداری تشخیص دهد که وجود گودی، سلامت همسایگان را مورد تهدید قرار داده است راسا به آنها ورود می نماید و ما نیز این موضوع را از شهرداری های مناطق خواسته ایم و تاکنون چندین مورد از این اقدام در مناطق مختلف شهرداری برای ایمن سازی اجرا شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3874

به "شهرداری به ایمن سازی گودهای خطرناک ورود نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری به ایمن سازی گودهای خطرناک ورود نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید