شهرهای میزبان یورو 2020 کاهش می یابند؟

به گزارش مهسان بلاگ، محتمل است یوفا تعداد شهرهای میزبان یورو 2020 را کاهش دهد.

شهرهای میزبان یورو 2020 کاهش می یابند؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از دیلی میل، یورو 2020 یکی از رویدادهایی بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و خیلی ها نیز نسبت به برگزاری این رقابت ها در سال آینده ابراز نگرانی دارند. به همین خاطر اتحادیه انجمن های فوتبال اروپا (یوفا) در نظر دارد گزینه ای را برای کاهش تعداد شهرهای میزبان برای یورو 2020 در نظر بگیرد.

برنامه ریزی شده است که این مسابقات در 12 شهر اروپا برگزار گردد، با این حال ، به عنوان مثال در ایتالیا و اسپانیا خیلی ها نگران آمادگی رم و بیلبائو هستند که به طور جدی تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفتند.

علاوه بر این، رویدادهایی برای تابستان سال 2021 در بعضی از ورزشگاه ها برنامه ریزی شده است که این امر مسائل اضافی را برای برگزاری مسابقات یورو 2020 در آن موقع ایجاد می نماید.

طبق گزارش ها، الکساندر شفرین ، رئیس یوفا همواره نسبت به ایده برگزاری مسابقات قهرمانی اروپا در شهرهای مختلف تردید داشته است. یک منبع در این سازمان به دیلی میل گفت: در حال حاضر، یوفا با هر 12 شهری که باید میزبان این مسابقات باشند، در تماس است. در عین حال هنوز هیچ برنامه رسمی برای این مسابقات وجود ندارد.

یورو 2020 باید در 12 شهر اروپا برگزار گردد: سن پترزبورگ، لندن، مونیخ، باکو، رم، بخارست، دوبلین، کپنهاگ، بیلبائو، گلاسکو، بوداپست و آمستردام این شهرها هستند و باید دید شیوع کرونا باعث کاهش شهرهای میزبان یورو می گردد یا خیر؟

انتهای پیغام/4127

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 43908

به "شهرهای میزبان یورو 2020 کاهش می یابند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای میزبان یورو 2020 کاهش می یابند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید