شکار ملوان از سپاهان ، فروغ، ستاره نقل و انتقالات

به گزارش مهسان بلاگ، فروغ موری، چهره نقل و انتقالات فوتبال زنان است. او از سپاهان به ملوان پیوسته تا در پروژه قدرت نمایی انزلی چی ها در لیگ برتر زنان، بدرخشد.

شکار ملوان از سپاهان ، فروغ، ستاره نقل و انتقالات

به گزارش خبرنگاران ، در لیگ برتر فوتبال مردان چندان باورکردنی نیست که باشگاهی با بنیه مالی ملوان بتواند ستاره ای از چنگ سپاهان درآورد. اغلب سپاهان است که می تواند بازیکنان شاخص تیم هایی مثل ملوان را جذب کند. اما در فوتبال زنان اتفاق وارونه ای اتفاق افتاده است. لیگ فوتبال زنان در ایران آنچنان هیجان انگیز است که حالا نقل و انتقالات پر سر و صدا هم دارد. فروغ موری مهاجم سپاهان که 2 فصل پیش بهترین بازیکن لیگ برتر گردیده بود، از امروز پیراهن سفید ملوان را می پوشد، یک انتقال پر سر و صدا از اصفهان به انزلی. موری سال گذشته در نیم فصل نخست یکی از مهره های مهم تیم تحت راهنمایی سمیه شهبازی بود اما به دلیل پارگی رباط صلیبی نیم فصل دوم را تقریبا از دست داد و سپاهان از مصدومیت بهترین گلزنش متضرر شد. به نظر می رسید سپاهان در این فصل تیمش را برای قهرمانی ببندد و لازمه این هدف، حفظ مهره های کلیدی مثل فروغ موری بود، اما این بازیکن در نهایت در تصمیمی ناگهانی با ملوان انزلی قرارداد بست.

ملوان پس از چند فصل دوری از سطح اول فوتبال بانوان ایران سال جاری دوباره به لیگ بازگشته و در حال تقویت تیم خود است. مریم ایراندوست، مربی-بازیکن ملوان پیش از این گفته بود که ملوان با حمایت باشگاه تیمی قدرتمند را روانه لیگ برتر فوتبال زنان می نماید و حالا ملوان جذب ستاره ها را نیز آغاز نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 819

به "شکار ملوان از سپاهان ، فروغ، ستاره نقل و انتقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکار ملوان از سپاهان ، فروغ، ستاره نقل و انتقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید