صادقی: بازی رالی های زیبایی داشت، به اشتباهات بازیکنان باختیم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در نخستین مسابقه مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب تیم سایپای تهران شد.

صادقی: بازی رالی های زیبایی داشت، به اشتباهات بازیکنان باختیم

فریبا صادقی سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن پس از شکست تیمش مقابل سایپای تهران گفت: با توجه به اینکه سه بر صفر نتیجه را واگذار کردیم اما بازی رالی های زیبایی داشت و هر دو تیم کوشش خود را کردند. به اشتباهات بازیکنان و عدم دریافت های خوب مغلوب شدیم.

صادقی تاکید نمود: سایپا عملکرد خوبی داشت. اولین بار بود که امروز در والیبال بانوان از ویدیوچک استفاده می شد. خوشبختانه بسیار تأثیرگذار بود از مسئولان فدراسیون تشکر می کنم. امیدوارم این فرایند پیشرفت والیبال بانوان مؤثر باشد.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن درباره هدف تیم گفت: کوشش تیم کسب سکوی برتر است اما متأسفانه از ابتدای مسابقات بعضی از بازیکنان با کرونا درگیر شدند به همین دلیل نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم. به هر حال در سفرها بازیکنان دچار آلودگی به ویروس می شوند به همین دلیل بعضی از آنها در تمرینات حضور ندارند و اکثراً بدون تمرین در مسابقات شرکت می نمایند. به هر حال شرایط کشور همین است و ما مجبوریم با آن کنار بیاییم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 74055

به "صادقی: بازی رالی های زیبایی داشت، به اشتباهات بازیکنان باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: بازی رالی های زیبایی داشت، به اشتباهات بازیکنان باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید