طلسم را نشکستیم اما صدرنشین ماندیم

به گزارش مهسان بلاگ، تیم ملی فوتبال کشورمان نتوانست طلسم عمان را شکسته و بعد از 14 سال این تیم را شکست دهد.

طلسم را نشکستیم اما صدرنشین ماندیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 و جام ملت های 2019 آسیا و در گروه D این مسابقات تیم ملی کشورمان از ساعت 18 امروز به وقت تهران در استادیوم سلطان قابوس به مصاف تیم ملی عمان رفت که این دیدار با تساوی یک یک به اتمام رسید.

گل عمان توسط سعد المخینی در دقیقه 52 به ثمر رسید و گل ایران را سیدجلال حسینی در دقیقه 69 وارد دروازه عمان کرد. با این تساوی عمان توانست رکورد 14 سال شکست ناپذیری اش مقابل ایران را حفظ کند.

تیم ملی ایران در این دیدار با ترکیب علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، مهدی طارمی، وحید امیری و سردار آزمون به میدان آمده است.

نیمه اول

دقیقه 2: عمان می رفت به گل زودهنگامی دست پیدا کند که ضربه مهاجم این تیم پس از برخورد به مدافع تیم ملی در نهایت توسط حقیقی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 17: داور به حیدر فارسی بازیکن تیم عمان کارت زرد نشان داد.

دقیقه 25: عمان روی ضدحمله و غفلت مدافعان ایران می توانست به گل برسد که ضربه مهاجم این تیم به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه حقیقی به اوت رفت.

دقیقه 42: ضربه احمد مبارک از فاصله 20متری در دستان حقیقی جای گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 52:ارسال هافبک کناری عمان از جناح راست ایران در میان غفلت هر چهار مدافع کشورمان و حقیقی به سعد المخینی رسید و او با یک ضربه بغل پا از روی خط شش قدم دروازه حقیقی را باز کرد.

دقیقه 54: اولین حمله خطرناک ایران با ارسال غفوری از جناح راست و ضربه سر آزمون رقم خورد که نتیجه ای برای تیم کشورمان نداشت.

دقیقه 59: وحید امیری جای خود را به مهدی ترابی داد.

دقیقه 67: حیدر فارسی با عبور از غفوری و منتظری و رسیدن به محوطه جریمه ایران ضربه اش را با بی دقتی به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه 69: دژاگه ضربه ایستگاهی را به جناح چپ پاس داد تا حاج صفی از این جناح نفوذ نموده و پاس زمینی تند و تیزی را به داخل محوطه جریمه عمان بفرستد که این توپ در شلوغی محوطه جریمه به سیدجلال حسینی رسید و او با یک بغل پا گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه 81: امید عالیشاه به جای طارمی به میدان آمد.

دقیقه 83: داور به اشکان دژاگه کارت زرد نشان داد.

دقیقه 85: کاوه رضایی جایگزین آزمون در ترکیب ایران شد.

دقیقه 90: شوت از راه دور و خطرناک بازیکن عمانی راهی به دروازه حقیقی نیافت تا بازی با نتیجه تساوی یک یک به اتمام برسد.

با این نتیجه تیم ملی فوتبال کشورمان هشت امتیازی شد و بالاتر از عمان هشت امتیازی و گوام هفت امتیازی صدرنشین گروه D مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2018 و جام ملت های 2019 آسیا باقی ماند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 25022

به "طلسم را نشکستیم اما صدرنشین ماندیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم را نشکستیم اما صدرنشین ماندیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید