عدم توجه به جلو عامل 30 درصد از حوادث رانندگی استان ایلام

به گزارش مهسان بلاگ، سرهنگ محسن ناصری در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد: بر اساس آمار تصادفات رانندگی استان، تنظیم ضبط خودرو، برداشتن وسایل از داشبورد، صحبت چهره به چهره با سرنشینان و استفاده از تلفن همراه به خصوص خواندن و ارسال پیامک، خوردن و آشامیدن و ... از مصادیق عدم توجه به جلوی راننده در بروز حوادث رانندگی در استان است.

عدم توجه به جلو عامل 30 درصد از حوادث رانندگی استان ایلام

وی اضافه کرد: رانندگان حق ندارند هنگام رانندگی دخانیات استعمال نمایند یا خوراکی و آشامیدنی میل نمایند و استفاده از هرگونه وسایل و تجهیزات مانند تلفن همراه که باعث انحراف ذهنی و رفتاری راننده می گردد ممنوع است، رانندگان موظف هستند در هر حال به طور کامل به جلو توجه داشته باشند.

سرهنگ ناصری در ادامه اظهار داشت: به رغم غیر قانونی بودن موارد مطرح گردیده و برخورد پلیس کماکان شاهد ارتکاب این تخلفات از سوی برخی از رانندگان هستیم که نتیجه آن بروز حوادث است.

اصلاح رفتارهای رانندگی منوط به توجه رانندگان به رعایت قوانین است

رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان توضیح داد: طبق آمار در چهار ماهه اول سال جاری تعداد یک هزار و 250 مورد برخورد در رابطه با استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی را در سطح استان شاهد بوده ایم.

وی در انتها اضافه کرد: اصلاح رفتارهای رانندگی منوط به توجه رانندگان به رعایت قوانین و مقررات هدایت و رانندگی و احترام به حقوق سایر شهروندان است چرا که در صورت عدم توجه به قوانین رانندگی موجب حوادثی خواهد گشت که بعضاً غیر قابل جبران است.

رییس پلیس هدایت و رانندگی استان در خاتمه از رانندگان عزیز خواست تا با رعایت قوانین و مقررات هدایت و رانندگی و نیز توجه کافی از تصادفات رانندگی بدور باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: mehrnews.com
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 239

به "عدم توجه به جلو عامل 30 درصد از حوادث رانندگی استان ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم توجه به جلو عامل 30 درصد از حوادث رانندگی استان ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید