عرب - پرسپولیس ، خاتمه دوران مدیریت جنجالی؟

به گزارش مهسان بلاگ، شایعات زیادی از روز گذشته تاکنون در مورد استعفای ایرج عرب و سرانجام کار او در پرسپولیس منتشر شده که هیچ یک از سوی مدیرعامل سرخ ها تکذیب نشده است.

عرب - پرسپولیس ، خاتمه دوران مدیریت جنجالی؟

به گزارش ورزش سه، جابجایی باشگاه پرسپولیس تا حد زیادی به خاتمه رسیده و حالا تنها نقطه ابهام این تیم، موضوع جذب مهاجم خارجی است که احتمالا در روزهای آینده قطعی خواهد شد. در دو ماه اخیر پرسپولیسی ها شایعات زیادی را پیرامون پست مدیرعاملی خود تجربه کردند اما در نهایت پنجره تابستانی سرخ ها با عرب سپری شد. پنجره ای که با اعتراض های فراوان از سوی هواداران همراه بود و نقدها و واکنش های بسیاری را به دنبال داشت.

عرب که با پیشینه سرپرستی حراست وزارت ورزش و معاونت اقتصادی اداری پرسپولیس به عنوان مدیرعامل منصوب شد، دو بار از سمت خود کناره گیری کرد. روز 13 خرداد یک استعفای نافرجام را تجربه کرد اما حالا شایعه استعفا و قبول آن از طرف وزارت ورزش پررنگ تر از هر زمان دیگری به گوش می رسد و از سوی طرفین نیز تکذیب نشده است.

این در حالی است که اخبار مربوط به مدیران عامل پرسپولیس و استقلال معمولا خیلی زود با واکنش روابط عمومی وزارت ورزش در توییتر همراه و اغلب تکذیب می شد و همچنین عرب نیز مدیری در دسترس برای خبرنگاران بود اما حالا هیچ کدام واکنشی به شایعات اتمام کار او در جمع سرخپوشان نداشته اند.

ایرج عرب کارش را از آذر ماه و به عنوان جانشین گرشاسبی در پرسپولیس آغاز کرد و در اولین روزهای ماه اسفند به عنوان مدیرعامل قرمزها منصوب شد. مهم ترین موضوع باشگاه در دوران مدیریتی عرب، پرداخت حقوق برانکو ایوانکوویچ و عملیات حفظ او بود که با موفقیت انجام نشد.

پس از آن هواداران پرسپولیس چند روز متوالی در مقابل باشگاه پرسپولیس تجمع کردند و در فضای مجازی نیز از عرب و هیئت مدیره نقدها تندی را انجام دادند. در نهایت نیز اگرچه تجمع هواداران سرخپوش در خیابان شیخ بهایی به خاتمه رسید اما خشم هواداران فروکش نکرد و اعتراض ها در شبکه های اجتماعی ادامه یافتند.

حالا در صورتی که کار عرب در پرسپولیس به خاتمه برسد، موضوع جانشین وی اهمیت خواهد یافت. در 4 سال اخیر جایگزین مدیران پرسپولیس همواره از داخل باشگاه انتخاب شده اند؛ طاهری که به عنوان عضو مدیریتی جانشین نژاد فلاح شد. سپس گرشاسبی در قامت عضو هیئت مدیره، جای او را گرفت. در ادامه نیز عرب که معاون اقتصادی مدیر سرخ ها بود، به عنوان مدیرعامل منصوب شد.

اکنون نیز در شبکه های اجتماعی و همچنین از سوی منابع مختلف اخباری در مورد حضور مهدی رغبتی و مهدی محمدنبی به جای ایرج عرب مطرح می گردد و حتی می توان گفت که اعضای هیئت مدیره پرسپولیس شانس بیشتری برای رسیدن به میز ریاست سرخ ها دارند اما با این وجود شایعه کوشش افرادی چون درویش مدیرعامل سابق سایپا برای رسیدن به پست مدیرعاملی وجود دارد.

البته در بعضی نظرسنجی شبکه های اجتماعی، هواداران پرسپولیس خواسته اند تا یکی از مدیران پیشین این باشگاه بر مسند مدیریت سرخپوشان تکیه بزند. یعنی افرادی چون محمد دادکان، امیر عابدینی و محمدحسین انصاری فرد که همواره در بزنگاه های تغییر مدیریت نامشان مطرح شده و دور از انتظار به نظر می رسند و همچنین افرادی چون علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی و محمد رویانیان که عملکرد پرسروصدایی داشتند و نقدها زیادی را متوجه خود دیدند.

به هر حال باید دید در آستانه آغاز لیگ نوزدهم تکلیف مدیرعاملی پرسپولیس چه زمانی معین می گردد. وزارت ورزش ابتدا باید تصمیم خود در مورد ایرج عرب را منتشر کند و سپس هرچه سریع تر جانشین او را برگزیند تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا با ثبات وارد فصل فشرده و سخت فوتبالی گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14568

به "عرب - پرسپولیس ، خاتمه دوران مدیریت جنجالی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرب - پرسپولیس ، خاتمه دوران مدیریت جنجالی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید