عرضه سه اتومبیل جدید داج در سال 2021 تایید شد

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت داج با انتشار مشخصات بعضی از اتومبیل های در حال ساخت خود، از عرضه سه مدل با پیشرانه ارتقاء یافته در سال 2021 اطلاع داد.

عرضه سه اتومبیل جدید داج در سال 2021 تایید شد

به گزارش خبرنگار ، در ماه ژانویه، تصاویر جاسوسی از خودرویی منتشر شد که عموم افراد گمان داشتند نمونه هیبریدی اتومبیل Dodge Durango است. حالا پس از گذشت ماه ها و تایید رسمی از سوی منابع موثق، معین شد که برآورد ها حقیقت داشته و مدل Dodge Durango فراوری شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده از منابع مذکور، خودروی Durango سال 2021 موتور 3.6 لیتری Pentastar V6 را حمل می نماید. متاسفانه در حال حاضر معینات و تاثیرات فنی این موتور اعلام نشده، اما شایان ذکر است نمونه غیرهیبریدی موجود در بازار با موتور 3.6 لیتری Pentastar V6 می تواند 293 اسب بخار را به همراه 260 پوند بر فیت گشتاور، در اختیار خریدار خود قرار دهد. همچنین قدرت ارائه شده در مدل هیبریدی خودروی Ram 1500 با موتور مشابه، مطابق با 305 اسب بخار و 269 پوند بر فیت گشتاور است.

چنین موتوری بر روی اتومبیل Jeep Wrangler می تواند 285 اسب بخار را فراوری کند و گشتاوری همانند با نمونه غیرهیبریدی Durango داشته باشد. با این که مدل های مذکور تفاوت قدرتی زیادی با نمونه های غیرهیبریدی خود ندارند، اما انتظار می رود شرکت داج برای مدل هیبریدی Durango افزایش قدرتی را در نظر گرفته باشد. البته باید در نظر داشت که با وجود سیستم eTorque اعمال افزایش قدرت برای شرکت داج کمی سخت می گردد.

در ادامه منابع خبری اظهار داشتند که شرکت داج در نظر دارد سه مدل خودرو با پیشرانه های متفاوت را برای سال 2021 آماده کند. اولین آن ها اتومبیل Durango RT خواهد بود که قرار شده به موتور 5.7 لیتری Hemi V8 مجهز گردد. چنین موتوری می تواند قدرت 360 اسب بخار و گشتاور 390 پوند بر فیت را به خریداران خود پیشنهاد دهد. خبر بد برای هواداران شرکت داج آن است که شیوع ویروس کرونا باعث شده تا فعالیت فراوریی خودرو با تعویق روبرو گردد. از این رو به نظر می آید که عرضه اتومبیل های مورد نظر داج حداقل سه ماه دیرتر از تاریخ معین شده به انجام خواهد رسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 50453

به "عرضه سه اتومبیل جدید داج در سال 2021 تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه سه اتومبیل جدید داج در سال 2021 تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید