عقب ماندگی ناشی از شیوع کرونا جبران شد

به گزارش مهسان بلاگ، اوایل سال جاری، اقتصاد کلان کشور از شرایط کرونایی متاثر شد و صنعت بیمه هم همین فرایند را طی کرد. شعبه افرایند شرکت بیمه آسماری هم از این قاعده مستثنا نبود و به ویژه در دو ماه نخست سال نتوانست مانند مدت مشابه سال گذشته فعالیت کند. این فرایند تا نیمه نخست ماه خرداد هم ادامه داشت، اما پس از آن با تدابیر صورت گرفته، فرایند کاملا تغییر کرد، به طوری که فروش بیمه نامه رونق گرفت و همکاری متقابل با بیمه گزاران شروع شد.

عقب ماندگی ناشی از شیوع کرونا جبران شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیمه آسماری؛ اوایل امسال، اقتصاد کلان کشور از شرایط کرونایی متاثر شد و صنعت بیمه هم همین فرایند را طی کرد. شعبه افرایند شرکت بیمه آسماری هم از این قاعده مستثنا نبود و به ویژه در دو ماه نخست سال نتوانست مانند مدت مشابه سال گذشته فعالیت کند. این فرایند تا نیمه نخست ماه خرداد هم ادامه داشت، اما پس از آن با تدابیر اجرا شده، فرایند کاملا تغییر کرد، به طوری که فروش بیمه نامه رونق گرفت و همکاری متقابل با بیمه گزاران شروع شد.

شعبه افرایند در محدوده بندری و تجارت دریایی قرار گرفته است و طبیعی است که با کاهش مبادلات مالی و بازرگانی، این شعبه هم در صدور بیمه نامه با رشد منفی روبرو شد. این شرایط بیشتر در بیمه های مسئولیت، بدنه کشتی و مهندسی دیده می شد، چرا که فعالیت های عمرانی منطقه نیز به شدت کاهش یافته بود.

در چنین شرایط نامطلوبی، شعبه افرایند با تمرکز بر سایر رشته ها مانند آتش سوزی، درمان انفرادی و شخص ثالث، توانست عقب ماندگی ها را جبران نموده و از بحران به سلامت عبور کند.

به طور کلی می توان گفت که کرونا اثر چندانی بر عملکرد شعبه نداشت. پس از تکانه های ابتدایی، در ماه های تیر و مرداد شرایط بهتر شد و در شهریور ماه نیز اوضاع تقریبا به روال عادی بازگشت.

شعبه به طور ماهیانه درصد تحقق پرتفوی پیشنهادی را رصد و این موضوع را به همه نماینده ها ابلاغ نموده است. سهم هر نماینده از پرتفو معین شده و این موضوع به طور جدی پیگیری می گردد. هر سه ماه یک بار نیز نشستی فراگیر با حضور مدیران شعبه و نمایندگان برگزار می گردد تا شرایط آنالیز و عقب ماندگی های احتمالی جبران گردد.

همچنین اکنون فضا برای ارائه خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری و نیز بیمه درمان تکمیلی انفرادی و خانواده زیادتر شده است، بنابراین اگر شورای فنی فرایند کنونی را ادامه دهد، ما نیز از ظرفیت به وجود آمده استفاده می کنیم تا به اهداف معین شده توسط شرکت برسیم.

خوشبختانه معاونت فنی و شورای فنی شرکت در زمینه اصلاح نرخ بیمه های بدنه، آتش سوزی و حوادث فعالیت بسیار خوبی را شروع کردند و این اقدام به افزایش فروش بسیار یاری کرد. به نظر می رسد این فرایند باید در خصوص سایر رشته ها هم انجام گردد تا بتوان پرتفوی پیشنهادی برای امسال را محقق کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 68729

به "عقب ماندگی ناشی از شیوع کرونا جبران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقب ماندگی ناشی از شیوع کرونا جبران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید