عملیاتی شدن طرح رتبه بندی معلمان تا مهرماه

به گزارش مهسان بلاگ، عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی توضیح داد که با مصوب شدن طرح رتبه بندی معلمان، حداقل تا شهریورماه سال جاری حدود 15 هزار میلیارد تومان به حساب معلمان واریز خواهد شد.

عملیاتی شدن طرح رتبه بندی معلمان تا مهرماه

به گزارش خبرنگاران مازندران رضا حاجی پور بعدازظهر یکشنبه در آئین افتتاح مدرسه غیردولتی در آمل اضافه نمود: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در راستای احقاق حقوق معلمان در کمیسیون کوشش جدی دارند و تاکید جدی در عملیاتی شدن طرح رتبه بندی و پرداختی در حفظ صندلی واقعی معلمان را دارد.

وی ادامه داد، که هفته گذشته این طرح در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با رأی بالایی دیده شده، اما متأسفانه دولت در لایحه ای که به مجلس فرستاد، صندلی معلمان را به عنوان کارمند محاسبه کردند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد، اعضای این کمیسیون به اتفاق آرا روی قول خودشان برای اجرایی شدن رتبه بندی معلمان هستند و این اتفاق قطعاً خواهد افتاد و مهم تر اینکه حقوق همه معلمان و فرهنگیان در کمیته آنالیز نیز دیده شده است.

حاجی پور توضیح داد، که با وجود آنکه در لایحه دولت رتبه بندی معلمان وفرهنگیان دیده نشده، اما در کمیته آموزش و پرورش مجلس به طور ویژه آنالیز و انشاله در صحن علنی مجلس به رأی گذاشته خواهد شد تا از اول مهرماه شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

وی اضافه نمود، که البته همسان سازی برای علوم پزشکی و دانشگاه ها نیز لحاظ خواهد شد و در این خصوص حدود 4 هزار میلیارد تومان در بودجه سال 1400 دیده شده است.

نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی از اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار برای دو مجموعه آموزشی و آموزش عالی در این شهرستان اطلاع داد و اضافه نمود: حدود 100 میلیارد ریال از این اعتبار به دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل و حدود 50 میلیارد ریال نیز برای تسریع در ساخت مدرسه نیمه کاره درمنطقه رحمت آباد آمل که خانواده مرحوم صفایی بیش از 15 سال قبل زمین آن را به آموزش وپرورش اهدا نموده بودند، هزینه خواهد شد.

وی اضافه نمود، متأسفانه به علت تأخیر در تکمیل این واحد آموزشی، در چند سال گذشته بخشی از تجهیزات آن دزدیده شده و با توجه به کمبود فضای آموزشی در آن منطقه از شهر آمل، تا مهرماه سال جاری این واحد آموزشی به طور کامل تکمیل وافتتاح خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 86631

به "عملیاتی شدن طرح رتبه بندی معلمان تا مهرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیاتی شدن طرح رتبه بندی معلمان تا مهرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید