فدراسیون والیبال با کدام مربیان تراز اول جهان مذاکره نموده است؟

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار جواز حضور در المپیک را به دست آورده و قرار است سال آینده در عظیم ترین آوردگاه ورزشی دنیا شرکت کند. فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ، سرمربی اسبق تیم ملی والیبال، فدراسیون را با چالش جدی روبرو نموده است و باید برای حضوری قدرتمند تیم ملی در المپیک و تحقق وعده حضور در جمع چهار تیم برتر بهترین گزینه برای نیمکت تیم ملی انتخاب گردد.

فدراسیون والیبال با کدام مربیان تراز اول جهان مذاکره نموده است؟

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال به دنبال جذب مربیان تراز اول جهان است تا بتوانند تیم ملی را بر سکوی المپیک قرار دهد. رزنده، الکنو و ولاسکو از جمله مربیان مطرح جهانی والیبال هستند که داورزنی به طور مستقیم مذاکراتی با آنها داشته است.

میلاد تقوی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره مذاکرات فدراسیون والیبال با مربیان تراز اول جهان گفت: فقط نام یک شخص خاص مطرح نیست. اینطور نیست که بگوییم یک گزینه خاص انتخاب کردیم و با او مذاکره داریم. اولویت نخست فدراسیون به کارگیری مربی تراز اول جهان است تا تیم ملی حضور پرقدرتی در المپیک داشته باشد.

دبیر کل فدراسیون اظهار کرد: منطقی است که چند مربی مطرح بیشتر در جهان نداریم و با همه رایزنی خواهیم داشت.

وی درباره اینکه با کدام گزینه ها مذاکرات انجام داده اید؟ گفت: الکنو، رزنده و ولاسکو جز بهترین مربیان جهان هستند. اما اسامی دیگری نیز روی میز هستند و با همه رایزنی خواهیم داشت. هنوز گزینه جدی وجود ندارد. با تمام گزینه های مطرح مذاکره خواهیم داشت.

تقوی در پاسخ به این سوال که آیا پاسخ رزنده به پیشنهاد ایران منفی بوده است؟ گفت: خبر ندارم. داورزنی به طور مستقیم در حال اجرا مذاکرات است. در جزییات اخبار نیستم چرا که داورزنی به طور شخصی اینکار را انجام می دهد و هیچ واسطه ای در کار نیست. تمام اخبار را داورزنی اعلام می نماید.

دبیر کل فدراسیون در پاسخ به این سوال که پس بحث مربی ایرانی فعلاً مطرح نیست؟ گفت: اولویت فدراسیون انتخاب مربی تراز اول جهان است. اگر نتوانیم به نتیجه برسیم باید از گزینه های دیگر استفاده کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 56642

به "فدراسیون والیبال با کدام مربیان تراز اول جهان مذاکره نموده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون والیبال با کدام مربیان تراز اول جهان مذاکره نموده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید