فردا جشن خداحافظی ژاوی برگزار می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، نشریه الرایه قطر خبر داده که در بازی السد مقابل الریان، طرفداران قطری در دقیقه 6 به احترام شماره ژاوی او را تشویق خواهند کرد.

فردا جشن خداحافظی ژاوی برگزار می گردد

فردا جشن خداحافظی ژاوی برگزار می گردد

خداحافظی ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا و کاپیتان کنونی السد قطر، یکی از مهم ترین اتفاقات فوتبالی فردا در دنیا خواهد بود که همزمان با بازی السد مقابل الریان در مرحله نیمه نهایی جام امیر قطر برگزار می گردد.

بازی السد در مرحله گروهیلیگ قهرمانان آسیاکه در تاریخ 30 اردیبهشت در استادیوم آزادی به میزبانی پرسپولیس برگزار می گردد در واقع آخرین مسابقه فوتبالی است که ژاوی را به عنوان بازیکن در مستطیل سبز می بینیم.

با این حال اما پیش از این بازی در لیگ قهرمانان آسیا، ژاوی فردا(شنبه) در نیمه نهایی جام امیر قطر به عنوان کاپیتان السد به مصاف الریان می رود و این آخرین مسابقه ای است که او در قطر برای السد بازی می نماید. به همین خاطر قطری ها تصمیم دارند در این مسابقه با حضور طرفداران خود برای ژاوی مراسم خداحافظی برگزار نمایند.

نشریه الرایه قطر هم این خبر را تأیید نموده و اعلام نموده که در این بازی طرفداران قطری در دقیقه 6 به احترام شماره ژاوی او را تشویق خواهند کرد و قبل و بعد از بازی نیز مراسمی برای تقدیر و تشکر از او برگزار می گردد.

برای ایرانی ها اما خداحافظی واقعی ژاوی در همان بازی السد مقابل ایران خواهد بود. مسابقه ای که از مدت ها قبل با خبر خداحافظی ژاوی خبرساز شده بود و واکنش های زیادی را هم به دنبال داشت. طوری که خیلی از کاربران فضای مجازی پیش بینی نموده بودند که مراسم خداحافظی ژاوی از فوتبال در استادیوم آزادی نه تنها غریبانه نخواهد بود که چیزی شبیه به خداحافظی فالکائو، ستاره فوتسال دنیا می گردد که بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران بهترین مراسم خداحافظی را برایش رقم زدند و روی دستان خود به هوا پرتابش می کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9244

به "فردا جشن خداحافظی ژاوی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا جشن خداحافظی ژاوی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید