فرضیه جدید آمریکایی ها درباره منشاء کرونا ویروس

به گزارش مهسان بلاگ، استراتژیست سابق کاخ سفید مدعی شد، دانشمندان شاغل در آزمایشگاه ویروس شناسی ووهان که به عنوان منشاء بالقوه کووید-19 شناخته می گردد، گریخته اند و اکنون با آژانس های اطلاعاتی آمریکا کار می نمایند.

فرضیه جدید آمریکایی ها درباره منشاء کرونا ویروس

استیو بنن، استراتژیست سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که از مخالفان سرسخت چین است، بدون ارائه مدرک به روزنامه دیلی میل گفت که محققانی از موسسه ویروس شناسی ووهان با غرب در حال همکاری هستند تا نشان دهند شیوع ویروس کرونا ناشی از درز این ویروس به بیرون از آزمایشگاه بوده و لاپوشانی بعد آن به قتل عمد منجر شده است.

استیو بنن که به عنوان طراح پیروزی انتخابات ترامپ در 2016 شناخته می گردد، گفت: آن ها هنوز با رسانه ها صحبت ننموده اند اما افرادی از بیرون آزمایشگاه ووهان و دیگر آزمایشگاه ها هستند که به غرب آمده اند و مدارکی در اثبات تقصیر حزب کمونیست چین ارائه نموده اند. فکر می کنم مردم شوکه شوند.

به گفته این مقام سابق کاخ سفید، این فراری ها همچنین با آژانس هایی در اروپا و انگلیس صحبت نموده اند. او ادامه داد: کارکنان این آزمایشگاه ها از اواسط فوریه چین و هنگ کنگ را ترک نموده اند. اطلاعات آمریکا در کنار ام آی5 و ام آی6 کوشش دارند تا یک پرونده حقوقی بسیار جامع ایجاد نمایند که ممکن است زمان زیادی ببرد.

استیو بنن در ادامه از سازمان بهداشت دنیای و دولت چین بابت آنچه همدستی ادعایی در این بحران خواند، انتقاد کرد. دولت چین ادعاهایی مبنی بر درز این ویروس از آزمایشگاه را تکذیب می نماید و سازمان بهداشت دنیای هم ادعاهای دونالد ترامپ مبنی بر اینکه در دوران این پاندمی بازیچه دست چین بوده است، نمی پذیرد.

او همچنین گفت، جاسوس ها روی این قضیه کار می نمایند که شیوع این ویروس نتیجه یک اتفاق تصادفی بوده که با تجربه فراوری واکسن و داروهای درمانی برای مقابله با ویروس هایی به سبک سارس ارتباط داشته است.

استراتژیست سابق کاخ سفید همچنین از بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس خواست تا از طرح هایی که به غول مخابراتی هوآوی چین اجازه می دهد تا روی شبکه جدید 5جی بریتانیا کار کند، کنار بکشد.

استیو بنن گفت: از نظر من، هوآوی باید در تمامی کشورها و سراسر دنیا تعطیل گردد و تجهیزات آن ها جمع آوری شوند. من به بوریس جانسون می گویم که جلوی هوآوی را بگیرید و کارتان را ادامه دهید.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 55561

به "فرضیه جدید آمریکایی ها درباره منشاء کرونا ویروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرضیه جدید آمریکایی ها درباره منشاء کرونا ویروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید