فعالیت مراکز شماره گذاری خودرو در گیلان زوج و فرد شد

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس پلیس راهور گیلان گفت: با توجه به افزایش شیوع کرونا فعالیت مراکز شماره گذاری در استان گیلان زوج و فرد شده است.

فعالیت مراکز شماره گذاری خودرو در گیلان زوج و فرد شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سرهنگ امیر طالبی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس دستور ستاد مقابله با ویروس کرونا فعالیت مراکز شماره گذاری خودرو تغییر کرد.

وی افزود: به موجب دستورالعمل جدید ستاد مبارزه با کرونا مراکز شماره گذاری برای پیشگیری از انتقال این ویروس و همچنین جلوگیری از ایجاد تجمع به صورت زوج و فرد فعالیت می نمایند.

رئیس پلیس راهور گیلان ادامه داد: این دستورلعمل از روز گذشته 21 تیر ماه در مرکز شماره گذاری خودرویی رشت آغازشده است و به مراجعان خدمات دهی می نماید.

وی با اشاره به اینکه بر اساس این طرح خودروهای دارای پلاک با اعداد زوج اعم از 2، 4، 6، 8 در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به مرکز شماره گذاری خودرویی گیلان در رشت مراجعه می نمایند، ادامه داد: صاحبان خودرو با پلاک فرد شامل 3، 5، 7، 9 نیز باید در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه برای تعویض پلاک خودروی خود به این مرکز مراجعه نمایند.

سرهنگ طالبی با بیان اینکه استفاده از ماسک در مراکز شماره گذاری اجباری است، از صاحبان خودروها خواست دستورالعمل های بهداشتی را در هنگام مراجعه به این مراکز رعایت نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 55546

به "فعالیت مراکز شماره گذاری خودرو در گیلان زوج و فرد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت مراکز شماره گذاری خودرو در گیلان زوج و فرد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید