فکری تا انتها فصل سرمربی است، قایدی به قراردادش احترام بگذارد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، احمد مددی درباره آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال و شانس این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ گفت: استقلال این بضاعت را دارد که با همین ظرفیت ها و بازیکنان بسیار خوبی که دارد، قهرمان شود.

فکری تا انتها فصل سرمربی است، قایدی به قراردادش احترام بگذارد

مدیرعامل استقلال در واکنش به اینکه باشگاه فعلاً از محمود فکری و کادر فنی این تیم حمایت می کند، تاکید کرد: فعلاً واژه غلطی است. ما از کادر فنی کاملاً حمایت می کنیم و تا انتهای فصل در خدمت این کادر فنی هستیم. به ضرس قاطع، این استقلالی ترین کادر فنی تاریخ استقلال است.

مددی در خصوص لیست مازاد و لیست خرید استقلال یادآور شد: در حال مذاکره با یکسری از بازیکنان هستیم. یک یا دو بازیکن هم در لیست خروجی هستند.

وی با اشاره به پیشنهاد باشگاه سپاهان برای معاوضه مهدی کیانی با مسعود ریگی گفت: بنده صراحتاً با پیشنهاد سپاهان مخالفت کردم.

مددی در خصوص بسته شدن پنجره جابجایی استقلال به دلیل شکایت بودروف گفت: بودروف بازیکن بی کیفیت بود که ضررش به استقلال خورده است. مطالبات او مبلغ کمی نیست. در حال تلاش برای تامین این پول و باز کردن پنجره جابجایی هستیم.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلخوری مهدی قایدی از وعده های باشگاه استقلال و عدم اصلاح قراردادش اظهار کرد: هیچ بازیکنی بزرگ تر از استقلال نیست. قایدی پسر استقلال است. او تا 1402 با ما قرارداد دارد و باید به قراردادش احترام بگذارد. تلاش می کنیم بهترین تصمیم را برای او بگیریم تا با انرژی خوب وارد مسابقات شود.

مددی ادامه داد: یک قول ها و وعده هایی در دوره مدیریت قبل به قایدی داده شده و ذهن این بچه را مشوش کردند. جلساتی برگزار کردیم و در حال رفع موضوع هستیم. جای نگرانی ندارد.

مدیرعامل استقلال که با بخش خبری شبکه سه سیما صحبت می کرد، در خصوص احتمال بازگشت میلیچ به استقلال گفت تمام تلاش بنده و هیات مدیره این است که مبلغ مدنظر برای بازگشت میلیچ را تهیه کنیم تا این بازیکن برشود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 82237

به "فکری تا انتها فصل سرمربی است، قایدی به قراردادش احترام بگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری تا انتها فصل سرمربی است، قایدی به قراردادش احترام بگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید