قاب محافظ گلکسی نوت 20 پلاس طراحی این گوشی را فاش می کند

به گزارش مهسان بلاگ، تا به امروز اطلاعات زیادی از دو مدل گلکسی نوت 20 لو رفته است و تقریبا دیگر می دانیم با چه محصول هایی روبرو خواهیم بود. حالا حساب کاربری Ice Univerce که سابقه درخشانی در لو دادن اطلاعات گوشی های سامسونگ پیش از معرفی آن ها دارد، تصاویری از یک قاب محافظ برای گلکسی نوت 20 پلاس منتشر کرده که جزئیات طراحی این گوشی را به خوبی نشان می دهد.

قاب محافظ گلکسی نوت 20 پلاس طراحی این گوشی را فاش می کند

آنطور که این عکس ها نشان می دهند، پنج حفره در ماژول دوربین این گوشی وجود خواهند داشت. احتمالا سه تا از آن ها شامل دوربین های اصلی، اولترا واید و تله فوتو می شوند و دوتای دیگر هم به فلش LED و سنسور ToF اختصاص داده شده اند. البته پیش تر در خبرها داشتیم که سامسونگ می خواهد سنسور ToF را از گلکسی نوت 20 حذف کند؛ باید ببینیم در نهایت این اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

در عکس های دیگر شاهد بخش پایینی این قاب محافظ هم هستیم که چهار حفره دیگر هم در این قسمت دیده می شوند. طبیعتا بلندگو، میکروفون اصلی پورت USB-C و جایگاه S Pen در این بخش قرار دارند اما نکته قابل توجه این است که قلم لمسی S Pen از سمت راست به سمت چپ گوشی منتقل شده است.

دلیلی که شاهد جابه جایی محفظه S Pen هستیم احتمالا مربوط به سخت افزار داخلی دکمه های پاور و کم و زیاد کردن صدا است که حالا هر دو در سمت راست قرار گرفته اند. جدا از این موارد، با توجه به شکل کلی این قاب محافظ، می توانیم بگوییم که خانواده گلکسی نوت 20 طراحی باکسی شکل خواهد داشت و از همین حالا از این نظر شبیه به آیفون 12 هم خواهد بود. شاید بتوان گفت ترند جدید طراحی های گوشی در سال جاری، باکسی و جعبه ای شدن طراحی گوشی ها باشد. شما درباره این تصاویر و البته گلکسی نوت 20 چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 53608

به "قاب محافظ گلکسی نوت 20 پلاس طراحی این گوشی را فاش می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاب محافظ گلکسی نوت 20 پلاس طراحی این گوشی را فاش می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید