لامپ هوشمند سونی بروزرسانی شد

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت سونی به تازگی لامپ هوشمند چند منظوره خود را بروزرسانی نموده و آن را مجهز به دستیار گوگل نموده است.

لامپ هوشمند سونی بروزرسانی شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، شرکت سونی در سال 2016 میلادی، از یک لامپ هوشمند چند کاره رونمایی کرد که دارای سنسورهایی برای نور، دما، رطوبت و حرکت است.

این لامپ همچنین مجهز به یک کارت حافظه، اسپیکر و میکروفون است.

این لامپ می تواند از سنسورهای تشخیص حرکت خود بهره گرفته و وقتی حضور شما را در اتاق متوجه شد با حسگر مادون قرمزش اقدام به روشن کردن تلویزیون کند.

از آن زمان تاکنون سونی امکانات بیشتری را برای این لامپ فراهم آورده است.

این لامپ چند کاره سونی با کمک میکروفون و اسپیکری که در خود جای داده امکان ارتباط صوتی از فواصل مختلف میان اعضای خانواده را نیز میسر می سازد.

جان دلاکسخنگوی شرکت سونی پیش از این گفته بود: از این وسیله برای کنترل سایر لوازم خانه و ردیابی اشیاء درون اتاق استفاده می گردد. ما برای اینکه محل نصب مناسب برای این وسیله را پیدا کنیم، به خوبی فکر کردیم که نهایتا تصمیم گرفتیم تا این وسیله را به شکل یک لامپ سقفی وارد منازل کنیم و خانه های مردم را به یک خانه هوشمند تبدیل کنیم، زیرا سقف عموما موانع بسیار کمی دارد که محدوده عملکردی این لامپ چندکاره را تحت تأثیر قرار می دهد.

حال این شرکت اعلام نموده است که این لامپ مجهز به دستیار گوگل(Google Assistant) گردیده و آخرین نسخه بروزرسانی این لامپ امروز عرضه خواهد شد.

این لامپ اخیرا با الکسا(Alexa) دستیار صوتی آمازون سازگار گردیده است.

متاسفانه این لامپ هنوز هم تنها در ژاپن قابل دسترس است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 604

به "لامپ هوشمند سونی بروزرسانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لامپ هوشمند سونی بروزرسانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید