لوپتگی: برای ادامه کار هنوز قدرت دارم!

به گزارش مهسان بلاگ، شکست سنگین 5 بر یک رئال مادرید مقابل بارسا در نوکمپ می تواند به معنی خاتمه کار لوپتگی باشد، ولی سرمربی تیم مادریدی بعد از بازی حرفی از اخراج نزد و مدعی شد که هنوز می تواند این تیم را به مسیر موفقیت برگرداند.

لوپتگی: برای ادامه کار هنوز قدرت دارم!

لوپتگی پس از بازی گفت: شکست سختی بود. شکست در خانه بارسلونا همیشه تلخ تر است. می توانستیم در نیمه دوم نتیجه را جبران کنیم اما این اتفاق نیفتاد. چند موقعیت گل داشتیم تا به هدفمان برسیم اما این چنین نشد. در مقابل تیم حریف به وسیله ضربه پنالتی و یک نفوذ توانست بازی را دو بر صفر کند و نیمه اول را با پیروزی به خاتمه برساند. در نیمه دوم تغییراتی در ترکیب انجام دادیم. در برخی لحظات می توانستیم به گل دست یابیم چون موقعیت مسلم گلزنی داشتیم اما این اتفاق نیفتاد و حریف در ادامه به گل رسید. گل سوم بارسلونا تمام اشتیاق ما را برای جبران نتیجه از بین برد. سپس به شدت تنبیه شدیم. بازی باز بود و به همین خاطر دو تیم می توانستند موقعیت سازی نمایند. نتیجه پنج بر یک واقعیت این بازی نبود اما باید این شکست را قبول کنیم.

سرمربی رئال مادرید اضافه نمود: مانند بازیکنان ناراحت هستم اما برای ادامه دادن هنوز قدرت دارم. من سرمربی هستم و ما اکنون در ماه اکتبر به سر می بریم. شکست سختی را تجربه کردیم. این شرایط بد یک روز به خاتمه خواهد رسید. می توانیم رشد کنیم و بهتر شویم چون از بازیکنانی برخورداریم که توانایی تغییر چنین وضعیتی را دارند. هنوز امیدوار هستیم. ناراحت هستم اما برای ادامه مربیگری در رئال مادرید توان دارم.

لوپتگی گفت: بازیکنانم کوشش زیادی کردند به خصوص در نیمه دوم اما نتوانستند از موقعیت های خود بهره کامل را ببرند. زمانی که نتیجه بازی سه بر یک شد همه چیز تغییر کرد. مطمئن هستم می توانیم بهتر شویم و از این وضعیت بد خارج شویم. سه هفته فاجعه آمیز را پشت سر گذاشتیم. همه چیز را تجربه کردیم اما بالاخره این روزهای بد خاتمه خواهد یافت و چهره اصلی تیم معین خواهد شد. دیدار امشب عجیب بود. در نیمه اول حریف منسجم بود و با پنالتی ای که به لطف VAR به دست آورد توانست با نتیجه خوبی نیمه اول را به خاتمه برساند. در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم و حتی یک ضربه به تیرک دروازه برخورد کرد.

لوپتگی درباره اخراج احتمالی اش گفت: من در این رابطه تصمیم گیرنده نیستم. درباره خودم و شرایطم شرح دادم و به این تیم اعتقاد دارم. دیگر مسائل به من مربوط نیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2444

به "لوپتگی: برای ادامه کار هنوز قدرت دارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوپتگی: برای ادامه کار هنوز قدرت دارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید