مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از پاکبان کتاب خوان تقدیر کرد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران در خراسان رضوی ، روز گذشته در جلسه ایی جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از محمدرضا آقایی پاکبان عاشق کتاب و سینمای تربت حیدریه به خاطر ایفای نقش اجتماعی در ترویج و توسعه فرهنگ دانایی تشکر کرد و لوح سپاس، هدیه، مجموعه فیلم های اهدایی بنیاد سینمایی فارابی و کتاب های مورد علاقه این کتاب خوان را اهدا کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از پاکبان کتاب خوان تقدیر کرد

محمدرضا آقایی در این جلسه اظهار کرد: او در سال 97 با خواندن 1856 کتاب رتبه برتر کتابخوانی در استان خراسان رضوی را کسب کرده و روزی 4 ساعت فقط بدون احتساب جراید و روزنامه ها، کتاب می خواند.

وی با بیان اینکه عشق به سینما باعث شده است که کتاب بخوانم، گفت: تا به امروز هشت هزار فیلم دیده ام و سه هزار و 500 فیلم خود را به سینمای جوان شهرستان اهدا کردم.

آقایی ادامه داد: اکثرا کتاب های تاریخی می خوانم و به فیلم های تاریخی علاقه مندم و لطف و لذت کتاب خواندن را در آن می دانم که کتاب را در دست بگیرم، بخوانم و سپس آن را به دیگران اهدا کنم.

در این جلسه یوسف امینی قائم مقام این اداره کل و فاطمه نخعی نیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تربت حیدریه حضور داشتند.

اضافه می شود ایبنا در تاریخ 9 دی ماه 1399 در گفت وگویی با محمدرضا آقایی پاکبان کتاب خوان خراسانی، به تشریح فعالیت های وی در حوزه کتابخوانی پرداخت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 81306

به "مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از پاکبان کتاب خوان تقدیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از پاکبان کتاب خوان تقدیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید