مرادی: چرا باید به منصوریان بگویم که نسخه اش را پیچیده ام؟!، او توهین هایی کرد که نمی توانم بگویم

به گزارش مهسان بلاگ، ناظر ملاقات آلومینیوم اراک - تراکتور به اظهارات علیرضا منصوریان سرمربی تیم آلومینیوم واکنش نشان داد.

مرادی: چرا باید به منصوریان بگویم که نسخه اش را پیچیده ام؟!، او توهین هایی کرد که نمی توانم بگویم

به گزارش خبرنگاران ، جلال مرادی درباره صحبت های علیرضا منصوریان و اتفاقات بازی آلومینیوم و تراکتور گفت: شما می دانید که من اجازه مصاحبه ندارم، ولی با توجه صحبت های سرمربی آلومینیوم در برنامه امشب روی خط آمده ام. در خصوص اینکه گفته شده من جلوی بازی دروازه بان آلومینیوم را می گیرم ، باید بگویم که مگر چنین چیزی تا به حال بوده است که من از بازی بازیکنی جلوگیری کنم؟ مگر من اجازه چنین کاری را دارم؟ شما از منصوریان بپرسید که کارت قرمزی که گرفت به چه دلیل بوده است.

وی ادامه داد: من به او گفتم که با داوران صحبت نکند که بلافاصله بدترین توهین های ممکن را به آقای خطیبی کرد که هم در گزارش داور و هم در گزارش بنده است. اگر همکارانش جلوی دهان منصوریان را نگرفته بودند معلوم نبود چه توهین هایی می کردند. من باید یک عذرخواهی از رئیس هیئت فوتبال اراک و مدیرعامل آلومینیوم بکنم که خواستند مرا با منصوریان آشتی کنم. منصوریان توهین هایی به من کردند که نمی توانم بگویم.

ناظر بازی آلومینیوم - تراکتور اضافه کرد: چرا باید به منصوریان بگویم که نسخه او را پیچیدم؟! مگر او با من درگیر شده بود؟ منصوریان با خطیبی درگیر شده بود و من هم برحسب وظیفه رفتم آنها را جدا کنم. در آخر بازی هم مدیرعامل آلومینیوم آقای منصوریان را به سمت من آورد و من هم گفتم که به دلیل توهین هایی که به من کرد، عذرخواهی منصوریان را نمی پذیرم. اینطور نیست که بخواهد مظلوم نمایی کند. کار ما در هر بازی این است که باید بازی را نگه داریم تا مربیان و نیمکت های دو تیم را جدا کنیم. در کجای جهان چنین چیزی رخ می دهد؟ منصوریان باید زمانی که عصبانی می گردد خودش را کنترل کند. من نمی توانم صحبت هایی را که در کنار زمین انجام داده است، بگویم ولی در گزارش داور و ناظر بازی وجود دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 86638

به "مرادی: چرا باید به منصوریان بگویم که نسخه اش را پیچیده ام؟!، او توهین هایی کرد که نمی توانم بگویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: چرا باید به منصوریان بگویم که نسخه اش را پیچیده ام؟!، او توهین هایی کرد که نمی توانم بگویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید