مراسم تودیع و معارفه مدیران انتشارات سروش برگزار گردید

به گزارش مهسان بلاگ، مراسم تکریم مجید بلالی و معارفه ابراهیم شمشیری مدیران انتشارات سروش، در ساختمان سروش برگزار گردید.

مراسم تودیع و معارفه مدیران انتشارات سروش برگزار گردید

به گزارش خبرنگار ،مراسم تکریم مجید بلالی و معارفه ابراهیم شمشیری مدیر عامل انتشارات سروش، عصر امروز (چهارشنبه 19 دی) در ساختمان سروش برگزار گردید.

در این مراسم علی اصغر شعردوست مدیر اسبق سروش، حسن خجسته معاون اسبق صدا، مجتبی رضایی سرپرست صندوق بازنشستگی صداوسیما و میثم نیلی ریاست هیئت مدیره انتشارات سروش حضور داشتند.

حسن خجسته معاون اسبق صدا در این نشست، گفت: محیط رسانه بسیار متحول شده و فرصت های جدیدی ایجاد شده است. در یک مقطع از زمان برخی موافق تعطیلی سروش شدند که البته دکتر ضرغامی با این مسئله مخالفت کردند.

وی با اشاره به اینکه ارتقا و رشد سروش وابسته به کارکنان آن است، ادامه داد: روزی به یکی از شبکه ها رفتم که مدیر آن شبکه گفتند نیرو های ما خوب و کار بلد نیستند. من به ایشان متذکر شدم که اگر نیرو های انسانی کاربلد و موفق نباشند به مدیریت و کنترل مدیر باز می گردد که باید مدیران ظرفیت کارکنان را مدیریت نمایند.

مجتبی رضایی سرپرست صندوق بازنشستگی صداوسیما گفت: فعالیت در حوزه نشر دشواری های خود را دارد به خصوص در شرایط فعلی سرمایه گذاری در مسائل فرهنگی سود آور نیست، ولی نباید از این طریق به دنبال کسب سود بود که خوشبختانه این تفکر در سروش نیست.

وی اضافه نمود: فلش فعالیت های سروش نشان می دهد که سروش به سمت پایداری های معین رفته است؛ البته این شرکت با مسائلی روبرو شد که دکتر بلالی آن را کنترل و مدیریت نمود و مسائلی از قبیل: بیمه و مسائل مالیاتی و... را حل کردند و امروز سروش در شرایطی قرار گرفته که می تواند خود را برای کار های بزرگ آماده کند. ما از مدیر جدید دکتر شمشیری انتظار داریم راه حل های جدید و ارتباط خوبی با سازمان صداوسیما برقرار کند تا این مسئولیت را به خوبی به انتها برسانند.

مجید بلالی در این مراسم گفت: بعد از دوران آقای شعر دوست و فیروزان، سروش نتوانست با سیر سریع تحولات خود را وفق دهد. بخش زیادی از خانواده فرهنگی کشور زمانی را در سروش گذرانده اند و سروش یکی از جریانات فرهنگی کشور و از سرمایه های سازمان صداوسیما است.

وی در خصوص روند تحولات سروش در سال های اخیر گفت: طی پنج سال گذشته اتفاقاتی در صنعت نشر رخ داد که صنعت نشر نتوانست خود را با آن وفق دهد و روزی نیست که شاهد تعطیلی دفتر مجله و نشریات نباشیم. سروس قدمتی چند ساله دارد، ولی از اوایل دهه نود سیل مسائل مختلف بر سروش وارد شد و این فشار ها سبب شد تا سازمان به فکر تعطیلی آن بیفتد.

وی اضافه نمود:، اما دکتر علی عسکری با دوراندیشی جلوی این اقدام را گرفتند و به من دو سال برای احیای سروش فرصت دادند تا شرکت را به شرایط طبیعی بازگردانم. زمانی که به عنوان مدیر وارد سروش شدم با حجم مسائل روبه رو شدم بنابراین با مدیران و کارکنان یکصدا شده و دوره بحرانی را پشت سر گذاشتم و به حمدالله الان سروش در وضعیت خوبی است که می تواند اوج بگیرد.

ابراهیم شمشیری مدیر جدید انتشارات سروش در این مراسم گفت: بار مسئولیت بسیار سخت و همواره باید مراقب آن بود، بزرگ ترین سرمایه هر مجموعه ای نیرو های انسانی آن است که امیدواریم کوشش های ما در سروش نتیجه داده و هر روز شاهد رشد آن باشیم.

وی در خصوص بحث ظرفیت های سازمان در حوزه کتاب اضافه نمود: کوشش جدی ما برای بالا بردن این ظرفیت ها است، ولی این کوشش ها باید دو جانبه باشد و سازمان صداوسیما نیز یاری خود را دریغ نکند، همین یاری ها سبب می گردد تا ظرفبت های سروش افرایش یابد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4385

به "مراسم تودیع و معارفه مدیران انتشارات سروش برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم تودیع و معارفه مدیران انتشارات سروش برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید