ملوان، حرفه ای ترین تیم ایران

به گزارش مهسان بلاگ، ملوان بعد از تغییر و تحولات مدیریتی، نسبت به رفع موارد پیش پا افتاده در حوزه فضای مجازی، تبلیغات و پوشش مسابقات خود اقدام کرده و تبدیل به حرفه ای ترین باشگاه ایران شده است.

ملوان، حرفه ای ترین تیم ایران

به گزارش خبرنگاران، مسائل زیرساختی و نرم افزاری بسیاری در فوتبال ایران وجود دارد که این موضوع روی کیفیت کار تیم ها سایه انداخته و باعث شده ایران به نسبت رقبای خود در قاره آسیا، از مسائل متعددی رنج ببرد و حتی در مواقعی برای داشتن یک جلسه تمرین، با نبود زمین تمرین مناسب روبرو است. در نتیجه پرداخت نشدن حق پخش مسابقات ورزشی از سوی سازمان صداوسیما و همچنین نبود قانون حق امتیاز برای فروش محصولات انحصاری باشگاه ها مانند البسه، مواد خوراکی و نمادهای باشگاه و ... باشگاه های ایرانی از مسائل مالی بسیاری رنج می برند اما مهم ترین معضل و مشکل کنونی فوتبال ایران نبود افراد متخصص و کاربلد در راس باشگاه ها است که این تیم ها را تا جای ممکن به شرایطی ایده آل و حرفی نزدیک کنند.

با توجه به دولتی بودن تیم ها و نبود شایسته سالاری در انتخاب مدیران کاربلد و متخصص، خیلی از تیم ها به جز مسائل فنی و نبود زیرساخت های مناسب برای توسعه فوتبال، در زمینه رفع مسائل عادی و نه چندان جدی خود هم در مضیقه هستند. یکی از این مسائل، نبود افراد متخصص و کاردان در حوزه تبلیغات و فضای مجازی است که به جرات هر 16 تیم لیگ فزونی با وجود معرفی اپلیکیشن های مختلف و استفاده از منابع مالی مختلف برای توسعه این بخش، هرگز در خور توجه عمل نکرده اند.

اما ملوان انزلی یکی از تیم های ریشه دار فوتبال ایران است که چند صباحی است در اختیار دو پیشکسوت و چهره محبوب این باشگاه و اهالی انزلی قرار گرفته است. از زمان تغییر و تحولات در این تیم، ملوان به صورت موقت در اختیار پژمان نوری و مازیار زارع قرار گرفته است. در حال حاضر نوری مدیرعامل و زارع سرمربی این تیم هستند. با حضور این دو عضو باسابقه ملوان در راس ارکان مدیریتی و فنی باشگاه، یک تغییر عمده در ملوان به وقوع پیوسته آن ها با توجه به حوزه تبلیغات و فضازی مجازی توانستند طرح جدیدی در ایران و نزدیک به باشگاه های اروپایی را ارائه دهند.

یکی از این موارد انتشار تصاویر و فیلم های حرفه ای از تمرینات، مسابقات و همینطور عقد قرارداد با بازیکنان جدید است که در قالبی نزدیک به آنچه در اروپا شاهد هستیم، انجام می شود. ملوان که در حال حاضر در لیگ دسته یک حضور دارد، اخیرا برای دور زدن مسائل و کاستی های موجود در نمایش مسابقات خود، دست به کار جدیدی زده و با تهیه سخت افزار لازم، شخصا برای تصویربرداری و نمایش مسابقات خود دست به کار شده است و قرار است از این پس بازی های این تیم با کیفیت بالا (HD) و به صورت اینترنتی برای علاقه مندان به این تیم به نمایش درآید.

این اقدام برای نخستین بار است که به صورت خصوصی و از سوی یک باشگاه انجام می شود و ملوان می تواند در آینده با طراحی سامانه و شبکه تلویزیونی اخنصاصی، از این طریق درآمدزایی لازم را هم داشته باشد و درآمدهای حاصل از تبلیغات محیطی و قبل و بعد از نمایش مسابقه را به جیب بزند و همچنان برای ارتقاء شرایط بصری باشگاه خود استفاده کند.

این اقدام ملوان را با گلایه های 16 باشگاه لیگ فزونی مقایسه کنید که در نبود سخت افزار مناسب در سازمان صداوسیما برای پوشش بازی ها به صورت HD در شهرستان ها، به این سازمان معترض شده اند اما خودشان برای رفع مسائل خود و احترام به هواداران شان هیچ قدمی برنداشته اند.

هزینه عکاسی و رونمایی از لباس و بازیکنان جدید در مقایسه با قراردادهای کلانی که در فوتبال انجام می شود رقم بسیار کمی است ولی تصویر زیباتر و حرفه ای تر از یک باشگاه در نگاه علاقه مندان به فوتبال به نمایش می گذارد.

مقایسه اقدامات اخیر ملوان در برابر سایر باشگاه های متمول فوتبال ایران حاکی از این است که اگر چه مسائل زیرساختی و نرم افزاری بسیار به علت نبود شرایط حرفه ای در فوتبال وجود دارد اما هیچ همتی و تخصصی در این تیم ها برای رفع این قبیل مسائل کوچک وجود ندارد.

در ادامه نمونه ای از اقدامات فرهنگی باشگاه ملوان برای توسعه فضای مجازی و سروسامان دادن به شرایط آشفته تبلیغاتی و بصری این باشگاه را شاهد هستید:

رونمایی ملوان از لباسش برای فصل جدید

تیزر ملوان برای نمایش اینترنتی بازی ها به صورت HD

تصاویر ملوان برای تبریک شب یلدا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 72456

به "ملوان، حرفه ای ترین تیم ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملوان، حرفه ای ترین تیم ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید