ممکن است نتفلیکس تیک تاک را بخرد

به گزارش مهسان بلاگ، منابع آگاه از احتمال خرید برنامه چینی تیک تاک توسط نتفلیکس در صورت نهایی نشدن کوشش های مایکروسافت برای خرید آن خبر می دهند.

ممکن است نتفلیکس تیک تاک را بخرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از ان بی سی نیوز، نتفلیکس که در کوشش برای توسعه فعالیت های بازاریابی خود در دنیا است، خرید تیک تاک را فرصتی مناسب برای شناساندن خود به طیف گسترده تری از مخاطبان در دنیا می داند.

از همین رو تمایل نتفلیکس به خرید تیک تاک زیاد است، زیرا با این کار این شرکت یک تهدید بالقوه را از آن خود نموده است. از سوی دیگر باید توجه داشت زمینه فعالیت نتلفلیکس و تیک تاک بیشتر به یکدیگر نزدیک است و لذا اداره آن از این لحاظ هم برای نتفلیکس جذابیت بیشتری دارد.

در عین حال باید توجه داشت نتفلیکس تجربه زیادی در زمینه خرید شرکت های خارجی و بین المللی ندارد و شاید این مهم ترین نقطه ضعف آن تلقی گردد. نتفلیکس در زمینه نمایش انواع فیلم و ویدئو و سریال فعالیت می نماید و زمینه اصلی فعالیت تیک تاک نمایش ویدئوهای فراوری شده کاربران است. ترکیب این دو زمینه فعالیت می تواند برای نتفلیکس بسیار جذاب باشد، البته هنوز در این زمینه اطلاعات دقیق و دست اولی در دسترس نیست. علاوه بر مایکروسافت و نتفلیکس توئیتر هم به عنوان یکی از خریداران تیک تاک مطرح شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 57760

به "ممکن است نتفلیکس تیک تاک را بخرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممکن است نتفلیکس تیک تاک را بخرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید