مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت ارسال پیام در واتس اپ تا آزمایش سریع کرونا در ون خودران

به گزارش مهسان بلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت ارسال پیام در واتس اپ تا آزمایش سریع کرونا در ون خودران

شرکت سامسونگ علی رغم همه مسائل تجاری و تولید که در سایه شیوع کرونا رخ داده، پیروز شده است رکورد های درامد و فروش خود را نسبت به سال گذشته میلادی ارتقا دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

واتس اپ برای جلوگیری از گسترش اطلاعات غلط در دوران عالم گیری کرونا، فرایند نشر اطلاعات را محدود می کند. درواقع از این پس فقط می توانید پیام های محبوب را به طور همزمان به جای پنج نفر به یک نفر ارسال کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

چهار سال پس از راه اندازی گوشی های گلکسی S7 و S7 edge، این محصولات رسماً از پشتیبانی نرم افزار سامسونگ جدا می شوند. هر دو تلفن در یک چرخه به روزرسانی امنیتی سه ماهه قرار داشتند و بسته امنیتی مارس 2020 را دقیقاً ماه گذشته دریافت کردند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک آزمایشگاه در فلوریدا در حال استفاده از ون های خود ران برای آزمایش سریع کرونا است. این سرویس که شامل چهار ون خودران است توسط کلینیک مایو مورد استفاده قرار می گیرد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سامسونگ نیز مانند بسیاری از مارک های گوشی های هوشمند، تحت تأثیر بیماری عالم گیر COVID-19 قرار گرفته است. این بیماری تا زمان نوشتن این مطلب جان بیش از 74000 نفر در سراسر جهان را گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 43610

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت ارسال پیام در واتس اپ تا آزمایش سریع کرونا در ون خودران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت ارسال پیام در واتس اپ تا آزمایش سریع کرونا در ون خودران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید