نظری جویباری: منطقی نیست ملی پوشان را به تیم ملی بدهیم

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: قائم مقام باشگاه استقلال گفت: هر طوری که فکر کنیم می بینیم منطقی نیست برای بازی محبت آمیز تیم ملی مقابل عمان ملی پوشان را در اختیار تیم ملی قرار دهیم.

نظری جویباری: منطقی نیست ملی پوشان را به تیم ملی بدهیم

علی نظری جویباری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اظهارات کارلوس کی روش درباره اهمیت اردوهای تیم ملی و حضور استقلالی ها در مرحله نخست این اردوها در حالی که استقلال در آن مقطع باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود، مطرح کرد: همه نوع همکاری که وظیفه مان بود را با تیم ملی انجام دادیم اما انصاف است که برای 2 دیدار حساس استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ملی پوشان خود را در اختیار نداشته باشیم؟

وی اضافه کرد: این حق باشگاه استقلال و هوادارانش است که در این مرحله با ملی پوشان خود بازی کند. هر طوری که فکر کنیم می بینیم منطقی نیست برای بازی محبت آمیز تیم ملی مقابل عمان ملی پوشان را در اختیار تیم ملی قرار دهیم، در صورتی که خودمان در لیگ قهرمانان آسیا بازی حساس و تک حذفی داریم. نمی توانیم ملی پوشان را در اختیار تیم ملی قرار دهیم و پس از انجام 2 بازی رفت وبرگشت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله حذفی ملی پوشان برای بازی با قطر به اروی تیم ملی خواهند رفت.

قائم مقام باشگاه استقلال در ادامه این گفت و گو با انتقاد از حسن روشن گفت: وی هر وقت بیکار می گردد در خانه یادش می افتد علیه من و فتح الله زاده صحبت کند. روشن بازیکن بزرگی بود و بحثی درباره این موضوع نداریم اما در محیط پیشکسوتان چه کارنامه درخشانی دارد؟ آیا در این فوتبال تنها من و فتح الله زاده هستیم که به ما حمله می نماید؟ روشن به سلطان فوتبال ایران علی جباری نیز حمله کرد در صورتی که وی به همراه میرشاد ماجدی، شاهرخ بیانی، سیروس دین محمدی و ... به عنوان پیشکسوت در استقلال کار می نماید.

نظری جویباری ادامه داد: استقلال هر زمان به شرایط حساسی می رسد که به آن حمله می نمایند. فتح الله زاده پرافتخارترین مدیر استقلال است و به اعتقادم ساختن کمپ استقلال با بی پولی خیلی عجیب بود که فتح الله زاده این کار را کرد.

وی خطاب به روشن گفت: پیشکسوتانی مقل صمد مرفاوی، علیرضا منصوریان، شاهرخ بیانی، محمود فکری، مجید نامجومطلق و ...مشغول فعالیت هستند اما شما چه کارنامه ای داری که هربار علیه استقلال مصاحبه می کنی؟ آقای روشن! کارنامه ات را معین کن و بعد بیا بگو به اینجا رسیدم.

قائم مقام باشگاه استقلال در انتها به خبرنگاران گفت: وظیفه مان است به همه پیشکسوتان احترام بگذاریم ولی وقتی این شخص فحش می دهد و به جایی می رسد که حرمت نگه نمی دارد، نمی توانیم تحمل کنیم.

pariha.com: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

malayro.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

منبع: تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14913

به "نظری جویباری: منطقی نیست ملی پوشان را به تیم ملی بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظری جویباری: منطقی نیست ملی پوشان را به تیم ملی بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید