نمایشگاه CES بدون حضور خودرو های مرسدس بنز و ب ام و برگزار خواهد شد

به گزارش مهسان بلاگ، نمایشگاه CES یکی از مهمترین رویدادها در زمینه فن آوری خودرو است. پیش از برگزاری رویداد سال جاری، کمپانی های مرسدس بنز و ب ام و اعلام کردند که در این رخداد حضور نخواهند داشت.

نمایشگاه CES بدون حضور خودرو های مرسدس بنز و ب ام و برگزار خواهد شد

خبرنگاران - محمد فتح اللهی - نمایشگاه Consumer Technology Association که به اختصار CES نامیده می گردد یک رخداد سالانه است. در این نمایشگاه کمپانی های مختلف آخرین دستاوردهای خود را در زمینه تکنولوژی ارائه می دهد. نمایشگاه CES هر ساله میزبان ده ها برند و سازنده مطرح در دنیای تکنولوژی است. این رخداد در کشور آمریکا برگزار شده و کانون آن در Winchester استان نوادا است.

استندهای دیجیتالی به جای حضور فیزیکی

با توسعه سویه نو ویروس کرونا که اومیکرون نام دارد، بسیاری از کشورها مجدداً قرنطینه ها را از سر گرفتند. ویروسی که از شرق تا غرب بسیاری از مردم دنیا را درگیر خود نموده و فعلاً نتیجه واکسن ها در مقابل آن تعیین نیست.

در نمایشگاه سال جاری قرار است بیش از 2100 برند گوناگون حضور داشته باشند. از تسلا و متا (فیسبوک) گرفته تا گوگل، آمازون، سونی و… همگی در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت.

اما پیش از برگزاری این رخداد، مرسدس بنز و ب ا و اعلام کردند به علت شیوع گسترده بیماری، حضور فیزیکی نخواهد داشت. هر دو کمپانی آلمانی در اطلاعیه هایی عنوان کردند در غرفه های آنها، استندهای دیجیتالی وجود خواهند داشت.

فن آوری های مرسدس بنز و ب ام و

در نمایشگاه سال جاری قرار بود آلمانی ها حسابی گرد و خاک نمایند. پیش بینی می شد ب ام و با نمایش ix تکنولوژی ساخت خودرو را به رخ سایرین بکشد.

گفته می شد این برند قرار بود پنل های تغییر رنگ بدنه را در CES سال جاری به نمایش بگذارد. پنل هایی که به مالک خودرو اجازه می داد تا بتواند رنگ دلخواه خود را بر روی بدنه داشته باشد.

نمایشگاه CES - نسل نو آی درایو ب ام و به یک دستیار هوشمند تبدیل خواهد شد.

یکی از منحصر به فرد ترین تکنولوژی های ب ام و در نمایشگاه سال جاری؛ نسل نو iDrive است. این فن آوری حالا از یک چرخ گرداننده به یک دستیار هوشمند تبدیل شده است. ب ام و می گوید این تکنولوژی آنقدر هوشمند است که می تواند حتی مصاحبه کند.

تیزر مرسدس بنز EQXX

مرسدس بنز نیز قرار است خودرو مفهومی Vision EQXX را بصورت دیجیتالی به نمایش بگذارد. هنوز اطلاعات کاملی از این خودرو ویژه در دسترس نیست، اما گفته می گردد که فن آوری خودران یکی از مهمترین نکته هایی است که این برند آلمانی در EQXX به نمایش خواهد گذاشت.

فقدان جنرال موتورز

ماه ها قبل کمپانی جنرال موتورز نیز رسماً اعلام نموده بود که در CES سال جاری دیده نخواهد شد. اما ترک ها که چند روز قبل خودرو ملی خود را رونمایی نموده بودند، قرار است در این نمایشگاه حضور داشته باشند. نمایشگاه سال جاری 15 تا 17 دی ماه 1400 برگزار خواهد شد.

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: بیت ران
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 105122

به "نمایشگاه CES بدون حضور خودرو های مرسدس بنز و ب ام و برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه CES بدون حضور خودرو های مرسدس بنز و ب ام و برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید