هادی رضایی: با آمادگی کامل راهی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و لیگ جهانی می شویم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: مسابقات قهرمانی آسیا و لیگ جهانی را در پیش داریم و باید با آمادگی کامل راهی این رقابت ها شویم.

هادی رضایی: با آمادگی کامل راهی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و لیگ جهانی می شویم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: در سال گذشته تیم ما 3 رویداد مهم را با موفقیت پشت سر گذاشت و توانست علاوه بر کسب عنوان قهرمانی دنیا و آسیا، سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را بدست آورد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال جدید رویداد قهرمانی آسیا و لیگ دنیای را در پیش داریم و به همین منظور از اواخر اسفند سال 97 اردوهای تیم ملی را شروع کردیم تا با آمادگی کامل راهی این مسابقات شویم.

رضایی درباره حضور تیم ملی روسیه در ایران گفت: این تیم از یکم تا ششم اردیبهشت ماه در تهران حضور خواهد داشت و تیم ما اردو مشترکی را در آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می کنیم و علاوه بر تمرین، نزدیک به چهار دیدار برای این مدت در نظر گرفتیم تا آمادگی ملی پوشان را ارزیابی کنیم.

وی درباره برنامه های آینده تیم ملی عنوان نمود: تقویم ورزشی را به فدراسیون ارائه کردیم و منتظر تایید برنامه ها هستیم تا بر اساس مسابقات بتوانیم برنامه اردوهای آمادگی و همچنین برگزاری تمرینات مشترک با سایر تیم ها را تنظیم کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7786

به "هادی رضایی: با آمادگی کامل راهی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و لیگ جهانی می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی رضایی: با آمادگی کامل راهی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و لیگ جهانی می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید