وعده جدید برای بازگشایی بازار کتاب گلستان در مشهد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران در خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، جلسه هماهنگی راه اندازی گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، معاون فرهنگی شهرداری مشهد و مدیر عامل موسسه توسعه فرهنگ و هنر برگزار گردید.

وعده جدید برای بازگشایی بازار کتاب گلستان در مشهد

در این جلسه با حضور جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمدمحسن مصحفی معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد و امین عارف نیا مدیرعامل موسسه یاری به توسعه فرهنگ و هنر، تعهدات و زمان بندی فعالیت های مرتبط با راه اندازی گذر گلستان مشهد بحث و آنالیز شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حمایت دائمی از گذر فرهنگ و هنر را لازمه پیروزیت این گذر بیان کرد و گفت: خواسته همه ما این است که گذر فرهنگ و هنر گلستان، گذری پیروز گردد و این نیازمند حضور یک مدیر قوی در گذر، انجام کار رسانه ای و تبلیغاتی، برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری و حضور هنرمندان است.

مدیرعامل موسسه یاری به توسعه فرهنگ و هنر هم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و شهرداری مشهد تشکر و قدردانی کرد و گفت: در دو هفته گذشته جلسات کاری زیادی برگزار گردید و امیدواریم این گذر در ماههای ابتدایی سال 1400 به بهره برداری برسد.

در این جلسه دستورالعمل تشکیل کمیته پیشبرد و راه اندازی گذرهای فرهنگ و هنر شهر مشهد و فراخوان انتخاب متقاضیان بهره برداری از غرفه های این گذر بحث و آنالیز شد.

یادآوری می گردد، در سلسله گزارش های ایبنا از آخرین شرایط بازار کتاب گلستان رئیس اداره سرمایه گذاری های نوین معاونت مالی شهرداری مشهد وعده داده بود تا خاتمه سال جاری و همزمان با جشن نوروز افتتاح این گذر با کاربری فرهنگی و نگاه ویژه به کتاب را ببینیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 79709

به "وعده جدید برای بازگشایی بازار کتاب گلستان در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده جدید برای بازگشایی بازار کتاب گلستان در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید