خاتمه مسابقات والیبال باشگاهی ایران تا 27 اسفندماه

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: مسابقات والیبال باشگاهی ایران در تمام رده های سنی تا 27 اسفندماه امسال به انتها می رسد.

خاتمه مسابقات والیبال باشگاهی ایران تا 27 اسفندماه

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران محمدرضا داورزنی شامگاه شنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور گفت: مسابقات باشگاهی والیبال در سراسر کشور تا 27 اسفند در تمام رده های سنی به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو قسمت زنان و مردان در نقاط مختلف کشور در حال برگزاری است، ابراز داشت: 98 تیم از سراسر کشور در رده های مختلف سنی در این مسابقات شرکت دارند.

ظرفیت های شهرستان کاشان در رشته والیبال

رئیس فدراسیون والیبال ایران با اشاره به ظرفیت های شهرستان کاشان در رشته والیبال توضیح داد: این منطقه قهرمانان زیادی را در رشته والیبال پرورش داده است که نشان از پتانسیل بالقوه مردم این منطقه در پرورش قهرمانان ملی در این رشته است.

وی با اشاره به حضور تیم والیبال باریج اسانس در لیگ برتر والیبال ایران گفت: این تیم به دلیل مسائل مالی از حضور در رقابت های این فصل انصراف داد که امیدواریم سال آینده شاهد حضور این تیم در مسابقات باشیم.

لزوم استفاده از تجهیزات داخلی برای استفاده در سالن های ورزشی

داورزنی ضمن لزوم استفاده از تجهیزات داخلی برای استفاده در سالن های ورزشی بیان داشت: در زمینه حرفه ای و بین المللی به غیر از دو سالن استاندارد با امکانات مورد احتیاج برای برگزاری مسابقات بین المللی دو سالن نیز در استان های آذربایجان شرقی و غربی واجد شرایط برگزاری مسابقات در این سطح شده اند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری نوجوانان در کاشان اضافه کرد: این مسابقات با 14 تیم در کاشان برگزار گردید که دارای سطح کیفی مطلوبی بود.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین از آغاز اردوی تیم ملی ایران از هفت فروردین سال آینده اطلاع داد و گفت: بعد از تشکیل اردو در ایران و روسیه، این تیم به چین رفته و سپس در مسابقات لیگ ملت های دنیا حضور پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 75213

به "خاتمه مسابقات والیبال باشگاهی ایران تا 27 اسفندماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه مسابقات والیبال باشگاهی ایران تا 27 اسفندماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید