پرواز ایرانی ها به کدام کشورها مشروط شد؟ ، ممنوعیت ورود به لبنان

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام نمود: بر اساس آخرین مکاتبات اجرا شده مسافران ایرانی برای پرواز به کشورهای آلمان، آذربایجان، هلند و انگلستان باید فرم سلامت داشته باشند و به غیر از اتباع لبنانی و ایرانی هایی که کارت اقامت این کشور را دارند، مسافر ایرانی دیگری در بیروت پذیرش نمی گردد.

پرواز ایرانی ها به کدام کشورها مشروط شد؟ ، ممنوعیت ورود به لبنان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، معصومه اصغرزاده مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر درباره آخرین شرایط پروازهای ایرانی به مقاصد خارجی مختلف اینگونه شرح داد: در پی شیوع ویروس کرونا در مناطقی از کشور، مقامات بهداشتی کشورهای آلمان، آذربایجان، هلند و انگلستان درخواست کردند که در زمان ورود به فرودگاه های آن ها باید حتماً مسافران ایرانی فرم سلامت به همراه داشته باشند.

وی اضافه نمود: این فرم در زمان پذیرش مسافر در فرودگاه توسط کارکنان خدمات فرودگاهی هما به مسافر تحویل داده می گردد و مسافران باید آن را تکمیل و در زمان ورود به فرودگاه های فرانکفورت، باکو، آمستردام و لندن به همراه داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر ادامه داد: در صورت عدم تکمیل این فرم توسط مسافران، مقامات فرودگاهی این کشور ها از پیاده شدن آن ها جلوگیری خواهند کرد.

اصغرزاده همچنین درباره آخرین شرایط پرواز به لبنان گفت: تنها اتباع لبنانی و مسافرانی که کارت اقامت این کشور را دارند می توانند به این کشور پوراز نموده و باید در زمان ورود به فرودگاه بیروت فرم سلامت به همراه داشته باشند اما مسافر ایرانی عادی و حتی ترانزیتی به هیچ عنوان در فرودگاه بیروت پذیرش نخواهند شد.

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 37373

به "پرواز ایرانی ها به کدام کشورها مشروط شد؟ ، ممنوعیت ورود به لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز ایرانی ها به کدام کشورها مشروط شد؟ ، ممنوعیت ورود به لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید