پوچتینو: بهترین نتیجه را به دست آوردیم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تاتنهام از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر بوروسیا دورتموند و نتیجه به دست آمده بسیار مسرور و راضی است.

پوچتینو: بهترین نتیجه را به دست آوردیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، تاتنهام در دیدار رفت برابر بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا توانست با نتیجه قاطع 3 بر صفر به پیروزی برسد تا صعودش را به دور بعد تا حدود زیادی نهایی کند.

پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه دوم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم اما در نیمه نخست کمی اذیت شدیم و کار ما سخت بود. بازی از همان ابتدا درگیرانه بود. دورتموند همه فضاها را بسته بود. می خواستیم با سبک بازی همیشگی خود به دروازه حریف نزدیک شویم.

سرمربی تاتنهام ادامه داد: بعد از آنکه گل نخست را به ثمر رساندیم شرایط بهتر شد و با اعتماد به نفس بالاتری به دروازه حریف نزدیک شدیم. در کارهای دفاعی بسیار خوب بودیم و اجازه فرصت سازی را به حریف ندادیم. بازی بسیار خوبی بود و بهترین نتیجه را کسب کردیم.

پوچتینو در سرانجام گفت: در لیگ قهرمانان اروپا شرایط سخت است. دورتموند تیم بسیار خوبی است. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و چیزی تمام نشده است. بازیکنان بسیار با استعدادی در اختیار داریم و به آینده امیدوار هستیم. تنها مسئله ای که دارم این است که تنها با 11 بازیکن می توانیم بازی را شروع کنیم و نه 22 بازیکن. همه بازیکنان تاتنهام شایستگی حضور در ترکیب اصلی را دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5487

به "پوچتینو: بهترین نتیجه را به دست آوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: بهترین نتیجه را به دست آوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید