پیغام امیدوارکننده پیکه به طرفداران اینتر

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا - مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا به طرفداران تیم فوتبال اینتر پیامی دلگرم کننده داد.

پیغام امیدوارکننده پیکه به طرفداران اینتر

به گزارش خبرنگاران ، در آستانه شروع هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، جرارد پیکه به طرفداران تیم فوتبال اینتر برای صعود از گروه شان امیدواری داد.

اینتر برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی نه تنها باید در خانه اش پی اس وی آیندهوون هلند را شکست دهد، بلکه باید امیدوار باشد که تاتنهام در خانه بارسلونا پیروز نگردد، بارسلونایی که صعودش از گروه B به عنوان تیم اول قطعی شده است.

جرارد پیکه، مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا در این باره به نشریه توتواسپورت ایتالیا گفت: بدون شک ما مثل همیشه برای کسب پیروزی به میدان می رویم. تاریخ ما این را نشان می دهد، ضمن اینکه ما نمی خواهیم روند خوب نتایجی که داریم می گیریم، قطع گردد.

پیکه اضافه نمود: ما نه تنها می خواهیم بازی را ببریم، بلکه قصد داریم کلین شیت کنیم. در مورد رقابت اینتر و تاتنهام هم امیدوارم که بهترین تیم صعود کند. البته ما بازی خودمان را انجام خواهیم داد و سعی می کنیم که بازی را ببریم.

تیم های بارسلونا و تاتنهام سه شنبه هفته جاری از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم نوکمپ به مصاف هم می روند و همزمان با آن بازی نیز اینتر در سن سیرو از آیندهوون پذیرایی می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3538

به "پیغام امیدوارکننده پیکه به طرفداران اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام امیدوارکننده پیکه به طرفداران اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید