پیدا شدن جسد کوهنورد همدانی در ارتفاعات کلاردشت

به گزارش مهسان بلاگ، جسد کوهنورد همدانی پس از 90 روز در ارتفاعات قله علم کوه کلاردشت پیدا شد.

پیدا شدن جسد کوهنورد همدانی در ارتفاعات کلاردشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از صداوسیمای مرکز مازندران، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی مفقود شدن یک کوهنورد همدانی در بهمن پارسال در ارتفاعات قله علم کوه در شهرستان کلاردشت ، پس از چند ماه جسم بی جان این کوهنورد در ارتفاعات این قله کشف شد.

سرهنگ سید جعفر ساداتی اضافه کرد: کوهنورد 52 ساله اهل همدان 6 بهمن پارسال که قصد صعود به قله علم کوه کلاردشت داشت، حین کوهنوردی در ارتفاعات به علت نامعلومی دچار سانحه شد و در ارتفاعات مفقود شد.

  • پیکر کوهنوردی شیرازی در علم کوه کلاردشت پیدا شد

او گفت: هر چند تلاش گروه های امداد و نجات با توجه به شرایط جوی منطقه و برف زیاد برای کشف این کوهنورد نتیجه نداد، اما در ادامه تلاش ها جسد این فرد با مساعد شدن شرایط جوی منطقه و تلاش گروه های امدادی کشف شد.

سرهنگ ساداتی اضافه کرد: با کشف جسد این کوهنورد، ماموران هلال احمر شهرستان کلاردشت با استفاده از یک بالگرد امدادی عملیات انتقال از ارتفاعات به پایین را انجام دادند که موضوع در دست بررسی بیشتر واقع شده است.

قله علم کوه با 4850 متر ارتفاع در کلاردشت ، بعد از دماوند ، دومین قله مرتفع ایران است و دیواره دامنه شمالی آن جزو سخت ترین مسیرهای سنگ نوردی و دیواره نوردی کشور محسوب می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 46694

به "پیدا شدن جسد کوهنورد همدانی در ارتفاعات کلاردشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیدا شدن جسد کوهنورد همدانی در ارتفاعات کلاردشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید