پیروزی تیم های اکباتان، امید شهر قائم و عرفان گستر برابر حریفان

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های استان قم شامگاه یکشنبه هفته نخست خود را پشت سر گذاشت و در 5 بازی برگزار شده 7 گل به ثمر رسید تا هفته نخست، هفته ای کم گل در لیگ دسته اول باشد.

پیروزی تیم های اکباتان، امید شهر قائم و عرفان گستر برابر حریفان

در بازی های برگزار شده در استادیوم تختی قم تیم فوتبال اکباتان موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم سیاه جامگان را شکست دهد و تیم عرفان گستر نیز با همین نتیجه برابر تیم افشین که قدیمی ترین تیم حال حاضر فوتبال باشگاهی در استان قم است به برتری دست یافت.

تیم امید شهر قائم دیگر تیم پیروز دیدارهای هفته نخست بود که در مسابقه برابر مهر گستر با حساب 2 بر یک به پیروزی رسید و همین برد امید را در صدر جدول هفته نخست قرار داد گرچه وضعیت جدول در هفته های آغازین لیگ، کاذب است.

دیدارهای هفته نخست شامل 2 نتیجه تساوی نیز بود که تیم های آریا و یاران در انتها به تساوی یک بر یک دست یافتند و شاهین نیز در دیدار برابر آموزشگاه به تساوی بدون گل رسید تا پرونده دیدارهای هفته نخست بسته گردد.

در لیگ دسته اول فوتبال قم، تیم قهرمان جواز حضور در لیگ برتر فوتبال استان قم را به دست می آورد و تیم نایب قهرمان برای صعود به لیگ برتر باید در دو بازی رفت و برگشت برابر تیم هفتم جدول لیگ برتر به میدان برود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4150

به "پیروزی تیم های اکباتان، امید شهر قائم و عرفان گستر برابر حریفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی تیم های اکباتان، امید شهر قائم و عرفان گستر برابر حریفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید