چهل و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری تاپ رزا برپا شد

به گزارش مهسان بلاگ، چهل و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری پاریس موسوم به تاپ رزا سه شنبه کار خود را در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی Porte de Versailles کار خود را شروع کرد.

چهل و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری تاپ رزا برپا شد

مهر: در این نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در فضایی به مساحت 108 متر مربع و با 13 شرکت، پاویونی را به خود اختصاص داده است. نمایشگاه بین المللی گردشگری پاریس (تاپ رزا) یکی از مهم ترین نمایشگاه های تخصصی بازار گردشگری در سطح بین المللی است که شمار زیادی از فعالان این حوزه به ویژه خریداران و فروشندگان بخش های مختلف صنعت گردشگری از آن دیدن می نمایند.

نمایشگاه تاپ رزا هر سال در اواخر ماه سپتامبر در شهر پاریس برگزار می گردد و از مهم ترین نمایشگاه ها در حوزه بازار سفر و صنایع مرتبط با گردشگری در جهان است. نمایشگاه سال جاری در فضایی به مساحت 33 هزار متر مربع برگزار می گردد که در آن بیش از 1700 مارک و شرکت حضور دارند. حضور ایران در نمایشگاه سال جاری نیز همچون سال های اخیر توسط کانون اتومبیل رانی و جهانگردی ممکن شده است. همچنین در حاشیه این نمایشگاه کنفرانس های متعددی در زمینه های گوناگون که در سالن های مختلفی که به همین منظور پیش بینی شده، برگزار می گردد ایران نیز سه کنفرانس در زمینه های تخصصی گردشگری برگزار می نماید.

نمایشگاه بین المللی گردشگری پاریس که نمایشگاهی ویژه متخصصین و دست اندرکاران حوزه گردشگری است، قرار است به مدت 4 روز به و کار خود ادامه دهد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19721

به "چهل و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری تاپ رزا برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهل و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری تاپ رزا برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید