چه کسی می تواند از قائدی مراقبت کند؟

به گزارش مهسان بلاگ، این روزها باید نگران نوع رفتارهای قائدی بود. سرمایه ای که دیر بجنبی برای همیشه می سوزد.

چه کسی می تواند از قائدی مراقبت کند؟

به گزارش خبرنگاران ، روزی که سر و صدای استادیوم باعث می شد تا منصوریان از قائدی بخواهد گرم کند و بعد از چند دقیقه این بازیکن ریز نقش به زمین می آمد، خیلی ها نگران روزی شدند که این صدای دست و هورا کشیدن ها قائدی کم سن و سال را از آنچه واقعیت فوتبال است، دور نکند. اما از آنجایی که در این فوتبال بارها اشتباهات تکرار می گردد و هیچ مجالی برای جلوگیری از این اشتباهات نیست، قائدی هم زودتر از تصور از چارچوب معقولی که باید در آن قرار می گرفت بیرون آمد و در همان هیاهوهای کاذب دچار دردسر شد. تصادف این بازیکن گرچه می توانست یک حادثه تلقی گردد اما از آنجایی که یکسری حواشی در دل این تصادف وجود داشت، خیلی این تصادف شکل یک حادثه را به خود نگرفت و ذهن ها سمت وسوی حاشیه های این بازیکن رفت. قائدی جوان که بنا براقتضای سنش علاقه خاصی دارد که محور توجه باشد، از آن اتفاق درس جدیدی نگرفت و بازهم با یکسری رفتارها نشان می دهد که احتیاج به مراقبت بیشتری دارد تا فوتبالش تحت تاثیر حواشی بیش از حد قرار نگیرد.

البته شفر مربی با تجربه ای است و سعی می نماید که با تنیبه به موقع به قائدی یادآوری کند که کجا قرار گرفته است مثل تنبیهی که فصل پیش شفر برای او در نظر گرفت. شفر برای مدت یک هفته قائدی را به تیم امیدهای باشگاه تبعید کرد تا این بازیکن به جای درخشش در ترکیب استقلال اولین بار سوژه خبرهای منفی رسانه ها گردد. قائدی بعد از یک هفته برگشت و کم کم داشت خود را به ترکیب استقلال تحمیل می کرد که یک اتفاق عجیب او را برای مدتی طولانی از فوتبال دور کرد؛ قائدی برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل به بوشهر سفر کرد و در این شهر تصادف شدیدی کرد و به جز اینکه خودش تا انتها فصل خانه نشین شد یکی از کسانی که در ماشین او بود هم فوت کرد و همه این ها باعث شد که حواشی این اتفاق عجیب همچنان دنبال او باشد.

نکته عجیب این که در این مدت حتی ظاهر قائدی هم بیشتر از فوتبالش رسانه ای گردیده است، مدل موی عجیب او در اردوی تیم ملی امید باعث شد هرگز بازی این بازیکن مورد توجه قرار نگیرد در حالی که او استعداد نابی دارد و شاید با انتخاب یک روش درست می توانست به بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال تبدیل گردد. حالا که چند روزی است حواشی عجیب دست از سر قائدی برداشته است، شاید بهتر باشد او یک بار برای همیشه برای آینده اش تصمیم بگیرد که این بار با فوتبال تیتر یک گردد نه با اخبار عجیب.

قائدی استعدادی در فوتبالش دارد که اگر همین امروز هم تصمیم بگیرد فوتبال بازی کند و برای شغلش وقت بگذارد، می توانیم انتظار داشته باشیم او به زودی به ترکیب استقلال اضافه گردد و خط آتش آبی ها را قدرتمندتر از گذشته کند. برهانی به عنوان یک مهاجم قدیمی که سرد و گرم این فوتبال را به خوبی چشیده است در مورد قائدی و رفتارهایش اینطور می گوید: هیچ کس به اندازه خود او نمی تواند یاری کند تا درست تصمیم بگیرد. قائدی و هر بازیکن دیگر باید خودشان مسیر درست را انتخاب نمایند تا فوتبال شان تحت تاثیر حواشی قرار نگیرد. برهانی درست می گوید هیچ کس به اندازه خود فرد نمی تواند به خودش یاری کند اما برای بازیکنانی به سن و سال قائدی که دنیای دیگری را در زندگی خود تجربه می نمایند شاید لازم باشد یک مشاور دلسوز راه و چاه را به او نشان دهد.

560-670-10

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1283

به "چه کسی می تواند از قائدی مراقبت کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی می تواند از قائدی مراقبت کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید