کاردار: شفر فقط گذرنامه آلمانی دارد، سرمربیگری برای مجیدی زود است

به گزارش مهسان بلاگ، کامیار کاردار در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: همه ما بابت اتفاقات اخیر استقلال ناراحتیم ولی نباید بی تفاوت باشیم. الان شرایط دشوارتر از همواره است و واقعیت این است که باید به سهمیه آسیا در لیگ و صعود به مرحله بعدی در آسیا اکتفا کرد.

کاردار: شفر فقط گذرنامه آلمانی دارد، سرمربیگری برای مجیدی زود است

وی اضافه نمود: استقلال قهرمانی را نه در بازی با پدیده، بلکه در بازی با دربی از دست داد و اگر قرار بود تصمیمی گرفته گردد و شوکی وارد گردد، آن تصمیم باید بعد از شکست مقابل پرسپولیس گرفته می شد. آلمانی ها به نظم و قانونمداری معروف هستند اما روز دربی شفر عکس این را ثابت کرد و نشان داد از آلمانی بودن فقط گذرنامه آن را دارد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان ساخت: در تمام جهان طرفدار سرمایه باشگاه ها هستند. شفر قدر این سرمایه را ندانست. شایدهم آمادگی پذیرش این موضوع رو نداشت. مربیگری در ایران فقط فوتبال بلد بودن نیست. فوتبالِ ایران مثل فوتبالِ آلمان ماشینی و خشک نیست.

کاردار تاکید نمود: در ایران فوتبال آمیخته ای از هنر، احساس و ورزش است و مردم دوست دارند از تیم محبوب شان لذت ببرند. این کار را کیروش 8 سال در ایران انجام داد ولی شفر با وجود داشتن ابزار لازم و استخدام بازیکنان پرتعداد نتوانست این انتظار را برآورده کند.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: امیدوارم فرهاد مجیدی مسئولیت جدیدش را صرفاً به عشق طرفداران میلیونی استقلال و علاقه قلبی به این تیم پذیرته باشد و چشمداشتی به نیمکت استقلال به عنوان نفر اول نداشته باشد. چون برای مجیدی هنوز خیلی زود است که چنین مسئولیتی را بپذیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8741

به "کاردار: شفر فقط گذرنامه آلمانی دارد، سرمربیگری برای مجیدی زود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاردار: شفر فقط گذرنامه آلمانی دارد، سرمربیگری برای مجیدی زود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید