کاهش اثرات مالی ویروس کرونا با چالش 50-50 محققان ایرانی

به گزارش مهسان بلاگ، چالش پنجاه -پنجاه با هدف مبارزه با اثرات مالی ویروس کرونا در کشور به همت گروهی از دانشجویان و با همکاری کانون همگرایی رویکردهای بین المللی (کهربا) دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.

کاهش اثرات مالی ویروس کرونا با چالش 50-50 محققان ایرانی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگز اری فارس، چالش پنجاه -پنجاه با هدف مبارزه با اثرات مالی ویروس کرونا در کشور به همت گروهی از دانشجویان و با همکاری کانون همگرایی رویکردهای بین المللی (کهربا) دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت که گروهی از دانشجویان کشور با همکاری کانون همگرایی رویکردهای بین المللی امیرکبیر (کهربا) با طراحی چالش خلاقانه پنجاه- پنجاه (Fifty-Fifty) به مبارزه با اثرات مالی ویروس کرونا رفتند.

پنجاه- پنجاه یک جنبش جهانی است که برای کاهش اثرات مالی ویروس کرونا بر افرادی که تحت تأثیر این پاندمی با کاهش یا قطع درآمد روبرو شده اند، طراحی شده است.

شرکت نمایندگان در این چالش 50 درصد از درآمد یک هفته یا یک ماه خود را به انتخاب خود با یک یا چند نفر که درآمد آنها تحت تاثیر همه گیری ویروس کرونا قرارگرفته، تقسیم و در پایان در وب سایت www.5050.ngo اطلاعات خود را ثبت می نمایند.

در این وب سایت تعداد شرکت نمایندگان در این چالش به تفکیک کشور نمایش داده می گردد.

پایانی پیغام/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 47338

به "کاهش اثرات مالی ویروس کرونا با چالش 50-50 محققان ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش اثرات مالی ویروس کرونا با چالش 50-50 محققان ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید