کاهش 35 درصدی قیمت در بازار آزاد خوردرو جدی است؟

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران:رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از کاهش 35 درصدی قیمت خودرو در بازار آزاد طی روزهای اخیر خبر داد.

کاهش 35 درصدی قیمت در بازار آزاد خوردرو جدی است؟

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت طلا؛ رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از کاهش 35 درصدی قیمت خودرو در بازار آزاد طی روزهای اخیر خبر داد.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در گفت وگو با خبرنگاران؛ درباره آخرین وضع بازار خودرو اظهار کرد: بازار خودرو آرام است. تقاضایی برای خرید نیست و تنها فروشنده در بازار حضور دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تشریح کرد: قیمت خودرو نسبت به 2 هفته گذشته حدود 35 درصد کاهش داشته است. اگر سیاست ها و برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت به درستی اجرا شود در آینده نزدیک شاهد کاهش بیشتر قیمت خودرو خواهیم بود.

این مقام مسئول افزود: سیاست وزارت صمت این است که فاصله قیمت خودرو بین بازار و کارخانه به کمترین میزان خود برسد و تقاضا هم برای ثبت نام فروکش کند.

موتمنی با اشاره به آخرین شرایط قیمت خودرو در بازار آزاد، بیان نمود: در بازار آزاد یک قیمت مصوب برای خودرو ارائه نمی شود و تفاوت قیمتی وجود دارد. امروز در بازار حدود قیمتی پژو 206 تیپ 2، 118 میلیون تومان، پراید 111، 71 میلیون تومان، پراید 131، 66 میلیون تومان، پژو 405، 111 میلیون تومان، سمند 114 میلیون تومان، دنا پلاس 192 میلیون تومان و دنا 167 میلیون تومان بود.

کاهش 35 درصدی قیمت خودرو در بازار آزاد

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با تاکید بر اینکه قیمت ها در بازار نوسانات جزئی دارد، گفت: قیمت هایی که برای انواع خودرو اعلام شد ممکن است 2 تا 3 میلیون تومان تفاوت داشته باشند و نمی توان در بازار قیمت مقطوعی را برای آن اعلام کرد.

او با بیان اینکه مجموعه سیاست های دولت از 22 اردیبهشت ماه امسال، توانسته بازار خودرو را آرام کند ،گفت: قیمت خودرو هم اکنون به شدت افت کرده است. ورود شورای رقابت یک ظرفیت بسیار مناسبی برای کنترل قیمت خودرو است و یک گام مثبت برای ساماندهی بازار به شمار می رود.

او بیان نمود: قیمت هر دستگاه پژو 206 ظرف هفته های گذشته از 160 میلیون تومان به 118 میلیون تومان، هر دستگاه پراید 111 از 90 میلیون تومان به 70 میلیون تومان، هر دستگاه پراید 131 معادل 85 میلیون تومانی به 66 میلیون تومان رسیده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 51157

به "کاهش 35 درصدی قیمت در بازار آزاد خوردرو جدی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 35 درصدی قیمت در بازار آزاد خوردرو جدی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید