کاپلو: لوکاکو بازیکنی در کلاس جهانی نیست، الکسیس پتانسیل بیشتری برای تأثیرگذاری بر بازی اینتر دارد

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس در میان دو خرید تابستانی تیم فوتبال اینتر، پتانسیل تأثیرگذاری بازیکن شیلیایی را بیش از هم تیمی بلژیکی اش می داند.

کاپلو: لوکاکو بازیکنی در کلاس جهانی نیست، الکسیس پتانسیل بیشتری برای تأثیرگذاری بر بازی اینتر دارد

به گزارش خبرنگاران، فابیو کاپلو معتقد است از بین دو بازیکنی که اینتر تابستان امسال از منچستریونایتد خرید، احتمال اینکه الکسیس سانچس بدرخشد بیش از احتمال درخشان ظاهر شدن روملو لوکاکوست.

اینتر برای جذب لوکاکو نزدیک به 80 میلیون یورو هزینه کرده در حالی که سانچس را به صورت قرضی از شیاطین سرخ به خدمت گرفته است.

با وجود اینکه لوکاکو در دو بازی رسمی نخست خود برای اینتر دو گل زده و شروع خوبی را در سری A تجربه کرده است، کاپلو خیلی به روی فرم ماندن این بازیکن 26 ساله در نراتزوری امیدوار نیست و او را بازیکنی متوسط رو به بالا می داند.

سرمربی سابق تیم های فوتبال رم، میلان و یوونتوس به رادیو دی جی ایتالیا گفت: لوکاکو بازیکن خوبی است که حرکات خوبی انجام می دهد. او دو گل زده، اما یکی از آنها پنالتی بوده است و دیگری حاصل اشتباه دروازه بان حریف. او بازیکنی است که در زمین بازی به درد می خورد، اما بازیکنی در کلاس جهانی نیست.

کاپلو اما نگاه متفاوتی نسبت به دیگر بازیکن هجومی خریداری شده توسط اینتر دارد. او درباره سانچس 30 ساله گفت: سانچس بازیکنی باکیفیت است و در برخی از حوزه ها می تواند تأثیرگذار باشد، البته اگر خودش بخواهد. در مورد انتقال فرانک ریبری به فیورنتینا هم تا حدودی این موضوع صدق می کند و او زمانی که به عنوان بازیکن تعویضی مقابل ناپولی به میدان رفت این موضوع را ثابت کرد. او به خوبی می تواند از سرعت بالایش استفاده کند.

اینتر در هفته دوم سری A با کسب شش امتیاز از دو بازی و شش گل زده بالاتر از یوونتوس در صدر جدول قرار گرفته است.

کاپلو در پاسخ به این سؤال که در میان تیم های مدعی این فصل کالچو، بازی کدامیک نظر او را بیشتر جلب کرده است، گفت: تیمی که بیشتر از همه بازی اش توجه مرا جلب کرده، یوونتوس و به خصوص بازی اش در نیمه اول مسابقه مقابل ناپولی بود هرچند آنها واقعاً توسط مدافعان ناپولی به دردسر افتادند. دیگر تیم های لیگ، هفته اول خوب بودند و در هفته دوم اُفت کردند. من بازی لاتزیو را هم در هر دو مسابقه اش در این فصل دوست داشتم، چون نشان داد که توانسته راه فصل گذشته اش را ادامه دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16835

به "کاپلو: لوکاکو بازیکنی در کلاس جهانی نیست، الکسیس پتانسیل بیشتری برای تأثیرگذاری بر بازی اینتر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپلو: لوکاکو بازیکنی در کلاس جهانی نیست، الکسیس پتانسیل بیشتری برای تأثیرگذاری بر بازی اینتر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید