کشتی فرنگی قهرمانی دنیا؛ صعود یوسفی و ساروی و ناکامی مردانی

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - در دومین روز از رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا در نروژ نمایندگان ایران در اوزان مختلف به روی تشک خواهند رفت و دو کشتی گیر شانس کسب مدال برنز خواهند داشت.

کشتی فرنگی قهرمانی دنیا؛ صعود یوسفی و ساروی و ناکامی مردانی

به گزارش جماران، دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی دنیا امروز (آدینه) برگزار گردید و کشتی گیر ایرانی در اوزان مختلف به روی تشک رفتند. امروز مهرداد مردانی، محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی در اوزان 60، 97 و 130 کیلوگرم به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

همچنن در بخش شانس مجدد و در وزن 77 کیلوگرم، محمدعلی گرایی برای رسیدن به ملاقات رده بندی و مدال برنز به روی تشک خواهد رفت.

در ساعات پایانی امروز هم محمدرضا مختاری و پژمان پشتام نمایندگان ایران در اوزان 72 و 82 کیلوگرم کشتی فرنگی که دیروز در ملاقات نیمه نهایی بازنده شدند، برای کسب مدال برنز کشتی می گیرند.

نتایج کشتی گیرهای ایران در روز دوم مسابقات دنیای به این توضیح است:

محمدهادی ساروی (نیمه نهایی)

در وزن 97 کیلوگرم، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست برابر آرتور سارگسیان از روسیه مبارزه کرد که در نهایت این کشتی گیر آملی با حساب 6 بر 4 به پیروزی دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

ساروی در کشتی دوم خود مقابل ملیا از گرجستان کشتی گرفت و رقیب خود را با حساب 9 بر یک شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

مهرداد مردانی (حذف)

مهرداد مردانی نماینده وزن 60 کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست به مصاف رضوان آرنائوت از رومانی رفت و حریف رومانیایس خود را با نتیجه 11 بر 3 شکست داد.

مردانی در یک چهارم نهایی به مصاف گئورگ غریبیان از ارمنستان رفت و مقابل رقیب نامدار خود با نتیجه 7 بر صفر بازنده شد. در ادامه به دلیل شکست غریبیان مقابل رقیب مولداویایی ناکامی از صعود به فینال، مردانی هم بدون کسب مدال از این مساقبقات حذف شد.

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 98235

به "کشتی فرنگی قهرمانی دنیا؛ صعود یوسفی و ساروی و ناکامی مردانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی قهرمانی دنیا؛ صعود یوسفی و ساروی و ناکامی مردانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید