کواچ: مسائل دفاعی بایرن مرا دیوانه نموده است

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی بایرن مونیخ در آستانه بازی سرنوشت ساز مقابل دورتموند به انتقاد از ساختار دفاعی تیمش پرداخت. بایرن هفته گذشته در جام حذفی 4 گل از تیم ناشناخته هایندهایم دریافت کرد.

کواچ: مسائل دفاعی بایرن مرا دیوانه نموده است

کواچ: مسائل دفاعی بایرن مرا دیوانه نموده است

نیکو کواچ، مربی بایرن مونیخ گفته که تیمش او را به مرز جنون رسانده است. او از ذهنیت دفاعی تیمش انتقاد نموده است. بایرن اخیرا با نمایشی ضعیف توانست پنج بر چهار تیم دسته دومی هایندنهایم را در جام حذفی آلمان شکست دهد.

کواچ در نشست خبری پیش از بازی بایرن - دورتموند بارها به این اشاره نمود که از رفتار بازیکنانش در این فصل راضی نیست. او گفت: بازیکنان باید به جایی برسند که خوب دفاع نمایند. هم به عنوان بازیکن، هم به عنوان گروه و هم به عنوان تیم. شما باید دفاع کنید حتی اگر هنرمند تیم باشید.

البته که این اشتباهات دفاعی من را دیوانه می نماید اما اگر قرار بود من بازیکن را بعد از هر اشتباه تعویض کنم که دیگر 11 بازیکن برای حضور در میدان نداشتم. هر کسی که در میدان است اشتباه هم می نماید اما مساله این است: آیا من می خواهم دفاع کنم یا نه، حتی با آنکه دفاع کردن کمتر از حمله کردن جذاب است؟

بایرن در حالی به دیدار دورتموند می رود که هفت بازی تا انتها فصل مانده و آنها دو امتیاز کمتر از رقیب خود دارند. دفاع بایرن با نقدها فراوانی روبه رو بوده است. بازی مقابل هایندنهایم نهمین دیدار این فصل بایرن بود که آنها در آن بیش از یک گل دریافت می نمایند. بایرن در این فصل 43 گل خورده است، در حالی که در کل فصل 18-2017، دروازه این تیم 45 بار باز شده بود.

کواچ می گوید: همه بازیکنان باید اراده دفاع کردن داشته باشند. این موضوع تنها به مدافعان برنمی شود. شما باید آماده دفاع باشید. شما با یک دفاع عالی می توانید لیگ قهرمانان را فتح کنید. شما با دفاع عالی می توانید قهرمان لیگ شوید اما با حمله خوب تنها می توانید یک پیروزی به دست بیاورید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7633

به "کواچ: مسائل دفاعی بایرن مرا دیوانه نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ: مسائل دفاعی بایرن مرا دیوانه نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید