گالیانی: برابر بارسلونا هیچ ضعفی از خود نشان نمی دهیم

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران : نایب رئیس باشگاه میلان ایتالیا می گوید تیمش در بازی چهارشنبه شب برابر بارسلونا هیچ ضعفی از خود نشان نخواهد داد.

گالیانی: برابر بارسلونا هیچ ضعفی از خود نشان نمی دهیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان که تیمش چهارشنبه شب در دور رفت بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بارسلونا است، تاکید نمود بازیکنان روسونری در سن سیرو شانه به شانه آبی واناری های کاتالونیا خواهند جنگید. گالیانی گفت: تقدیر اینگونه بوده که طی 2 فصل ما 6 بار با بارسلونا روبرو شویم اما این بار هیچ ضعفی برابر آنها نشان نخواهیم داد.

گالیانی در ادامه اعتراف کرد تیمش حسرت استفاده از ماریو بالوتلی را می خورد. بالوتلی که در ماه ژانویه از منچسترسیتی به روسونری ملحق شد به دلیل حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با پیراهن سیتی اجازه ندارد برای میلان در این رقابت ها به میدان برود.

نایب رئیس میلان در این خصوص گفت: بالوتلی از وقتی که آمده به سایر بازیکنان ما انگیزه داده است و تقریبا همان تاثیری را در تیم داشته که زمانی زلاتان ابراهیموویچ داشت. حضور او در میدان به میلان قدرت می دهد و عملکردش روی تیم تاثیر چند جانبه دارد. گل هایی که تا الان زده نشان می دهد که میلان او را تنها به خاطر جلب توجه رسانه ها نخریده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16258

به "گالیانی: برابر بارسلونا هیچ ضعفی از خود نشان نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گالیانی: برابر بارسلونا هیچ ضعفی از خود نشان نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید