گزارش الشرق الاوسط از برگزاری متمرکز لیگ قهرمانان آسیا، بحرین و کویت شانس بیشتری برای میزبانی دارند

به گزارش مهسان بلاگ، روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منبعی مطلع در کنفدراسیون فوتبال آسیا از شانس بالای کویت و بحرین برای میزبانی ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا اطلاع داد.

گزارش الشرق الاوسط از برگزاری متمرکز لیگ قهرمانان آسیا، بحرین و کویت شانس بیشتری برای میزبانی دارند

به گزارش خبرنگاران، به نوشته روزنامه الشرق الاوسط عربستان، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به منظور برقراری عدالت، میزبانی بازی های این مرحله لیگ قهرمانان آسیا را به یک کشور نخواهد داد و بر همین اساس، شانس کشورهای بی طرف که نماینده ای در این مرحله ندارند، بیشتر است.

طبق این گزارش، یکی از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا که مایل به ذکر نامش نبود، در این مورد گفت: تا به امروز نام کشور مشخصی برای میزبانی بازی های مرحله گروهی رقابت ها اعلام نشده و کمیته برگزاری مسابقات هنوز در این مورد تصمیم گیری نکرده است، اما AFC در حال آنالیز گزینه های مناسب و شرایط برگزاری مسابقات است.

وی ادامه داد: طرح برگزاری بازی ها به صورت متمرکز در ماه آگوست درست است، اما طبق نظر کمیته برگزاری مسابقات قرار نیست باشگاه ها آمادگی خود را برای میزبانی اعلام نمایند. احتمالاً مسابقات چهار گروه به میزبانی دو کشور برگزار می گردد و هر کشور، میزبان دو گروه در منطقه غرب خواهد بود.

به نوشته این روزنامه و به نقل از منبع مطلع در کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC به صورت شتابزده در این زمینه تصمیم گیری نخواهد کرد و تصمیم نهایی در هفته های آینده گرفته خواهد شد. اولویت اصلی، شرایط شیوع بیماری کرونا در کشورهای آسیایی است که بنا بر توصیه های سازمان بهداشت جهانی و اطلاعات دریافت شده از فدراسیون های عضو، آنالیز می گردد.

همچنین انتظار می رود دو کشور بحرین و کویت میزبان بعضی دیدارهای گروه ها در این مرحله باشند. به این دلیل که نماینده ای در لیگ قهرمانان آسیا ندارند و AFC به دنبال انتخاب کشورهای عربستان، امارات و قطر نخواهد بود تا شرایط عادلانه بی طرفی برای باشگاه های حاضر در مسابقات این مرحله رعایت گردد.

الشرق الاوسط در ادامه نوشت: بعضی رسانه های اماراتی از احتمال میزبانی امارات در بازی های مرحله گروهی خبر دادند، اما به گفته منبع مطلع در AFC، چنین تصمیمی در این مورد اتخاذ نشده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 42387

به "گزارش الشرق الاوسط از برگزاری متمرکز لیگ قهرمانان آسیا، بحرین و کویت شانس بیشتری برای میزبانی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش الشرق الاوسط از برگزاری متمرکز لیگ قهرمانان آسیا، بحرین و کویت شانس بیشتری برای میزبانی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید