گزارش مدیرکل میراث فرهنگی قم در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بی ارتباط بود

به گزارش مهسان بلاگ، معاون سرمایه گذاری و طرح های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: آنچه مدیرکل میراث فرهنگی استان قم در جلسه اقتصاد مقاومتی ارائه کرد ارتباطی به اقتصاد مقاومتی نداشت.

گزارش مدیرکل میراث فرهنگی قم در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بی ارتباط بود

به گزارش خبرنگاران از قم، سعید شیرکوند صبح امروز در هفدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه وقتی از عناوین قرارگاه و ستاد فرماندهی استفاده می کنیم یعنی مسئله بسیار مهم تر از کاراهای روتین و عادی است گفت: آنچه مدیرکل میراث فرهنگی استان در جلسه ارائه کردند مخصوص میراث فرهنگی بود درحالی که این گزارش ارتباطی به اقتصاد مقاومتی نداشت.

وی اضافه کرد: دستگاه ها باید در کمیته ها مسائل خود را مطرح کنند تا مسائل برطرف گردد و جای بیان این مسائل در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نیست و اگر بعد از طی شدن مراحل به جایی نرسیدن باید در ستاد اقتصاد مقاومتی مسائل را مطرح کنند.

معاون سرمایه گذاری و طرح های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: همه دستگاه ها باید گزارش کار خود را به وزارتخانه های خود تحویل بدهند و چیزی که انتظار داریم آن بوده که تقاضا محور شویم و کمیته ها مسائل را مطرح کنند و پیگیری کنند.

وی با انتقاد از عدم همراهی بانک های استان شرح داد: بانک های استان قم فعلاً مشکل زا شده اند که باید این موضوع موردبررسی بیشتری قرار گیرد.

37 واحد تولیدی توسط بانک های قم تملک شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نیز در این جلسه، با اشاره به اینکه 252 واحد تا به امروز از تسهیلات رونق تولید بهره مند شده اند گفت: از 363 واحدی که به بانک ها معرفی شده 74 مورد سرمایه ثابت و مابقی سرمایه در گردش بوده است.

احمد ذاکری بابیان اینکه بانک ها تنها به4 متقاضی سرمایه ثابت اعطا کرده اند اضافه کرد: از 148 مورد طرح کشاورزی نیز تنها 5 واحد تسهیلات ثابت دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از 104 واحد صنعتی که تسهیلات دریافت کردند نظارت به عمل آمده گفت: تمام این واحدها افزایش سرمایه گذاری و فرصت شغلی به همراه داشته است.

ذاکری با اشاره به موانع پیش روی پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی مطرح نمود: 37 واحد تولیدی توسط بانک ها تملک شده است که اگر در این واحدها زیرساخت های تولید فراهم شده و 122 میلیارد تومان در این بخش سرمایه گذاری انجام پذیرد 1610 فرصت شغلی به چرخه اشتغال استان برمی گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 36127

به "گزارش مدیرکل میراث فرهنگی قم در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بی ارتباط بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش مدیرکل میراث فرهنگی قم در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بی ارتباط بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید