گوگل امکان ویرایش فایل های مایکروسافت آفیس ضمیمه شده در جیمیل را برای کاربران فراهم می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، از این پس کاربران می توانند بدون دانلود ، فایل های مایکروسافت آفیس ضمیمه شده در جیمیل را ویرایش و ارسال نمایند.

گوگل امکان ویرایش فایل های مایکروسافت آفیس ضمیمه شده در جیمیل را برای کاربران فراهم می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو،گوگل امکان ویرایش فایل های مایکروسافت آفیس ضمیمه شده در جیمیل را با یک کلیک برای کاربران فراهم می نماید. قابلیت جدید همانند ویرایش فایل های گوگل داکس (Docs) و شتیس (Sheets) ساده است و با توجه به اینکه به دانلود و بارگذاری مجدد فایل ویرایش شده نیازی نیست، در زمان صرفه جویی می نماید.

چند ماه پیش، گوگل سرویس G Suite را به گوگل ورکسپیس (Google Workspace) تغییرنام داد. گوگل ورکسپیس اپلیکیشن های داکس، شیتس، اسلایدز، میت و تقویم گوگل را دربر می گیرد و پشتیبانی از فایل های ورد و پاورپوینت و اکسل به آن اضافه شده است. پیش از این، اسناد آفیس برای ویرایش باید به گوگل درایو منتقل می شدند و فقط امکان نمایش فایل های ضمیمه شده در ایمیل ها وجود داشت.

حال با افزودن قابلیت جدید این محدودیت برداشته می گردد. کاربران اکنون می توانند به طورمستقیم فایل آفیس را با استفاده از ویرایشگر گوگل داکس ویرایش نمایند. در این ویرایش، فرمت فایل به داکس تغییر پیدا نمی نماید و با فرمت اصلی آن ذخیره می گردد. کاربران جیمیل می توانند فایل ویرایش شده را در پاسخ ایمیل اصلی ارسال نمایند و به دانلود و بارگذاری مجدد فایل ویرایش شده نیازی نیست. همچنین، گوگل کوشش می نماید کار با فایل های آفیس را در گوگل داکس بهبود بخشد؛ ازاین رو، به تازگی افزونه جدید Macro Converter را برای گوگل ورکسپیس عرضه نموده تا امکان انتقال پرونده های اکسل به شیتس برای کاربران و سازمان ها آسان تر گردد.

افزودن واترمارک و پشتیبانی از صفحات عمودی و افقی به گوگل داکس

علاوه بر این، گوگل روی افزودن پشتیبانی بهتر از اسناد با صفحه چینی های عمودی و افقی و امکان اضافه کردن تصویر به پس زمینه متن و واترمارک به گوگل داکس کار می نماید؛ البته قابلیت افزودن تصویر تا سال میلادی آینده دردسترس قرار نمی گیرد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 71711

به "گوگل امکان ویرایش فایل های مایکروسافت آفیس ضمیمه شده در جیمیل را برای کاربران فراهم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل امکان ویرایش فایل های مایکروسافت آفیس ضمیمه شده در جیمیل را برای کاربران فراهم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید