10 وب سایت بی مصرف برای تلف کردن وقت شما!

به گزارش مهسان بلاگ، در فضای مجازی وب سایت هایی وجود دارند تا کاربران بتوانند در صورت تمایل وقت خود را در آن ها تلف نمایند.

10 وب سایت بی مصرف برای تلف کردن وقت شما!

به گزارش خبرنگار ، اینترنت یک فضای گسترده و عظیم است که در آن اطلاعات و داده های بسیاری پیدا می گردد. کاربران می توانند با استفاده از اینترنت و فضای مجازی اطلاعات بسیاری را کسب نمایند و آموزرش های زیادی را مشاهده نمایند.

فضای مجازی امروزه به عنوان یک منبع عظیم برای هر نوعی از اطلاعات شناخته می گردد که کاربران سراسر دنیا برای کسب دانش به آن مراجعه می نمایند. اما اینترنت همیشه آموزنده نیست و اگر کاربری تمایل به اتلاف وقت خود داشته باشد می تواند ساعت ها در این محیط مشغول به انجام کار های بی فایده و بی معنی گردد.

فضای مجازی برای این اشخاص مانند یک سیاهچاله است که بیرون آمدن از آن برایشان غیرممکن است. بین تمامی منابع و سایت هایی که یک کاربر می تواند وقت خود را در آن ها تلف کند مواردی وجود دارند که می توانند حال فرد را بهتر نمایند. در ادامه به 10 تا از برترین سایت ها برای اتلاف وقت در زمان بیکاری اشاره شده است.

گاهی اوقات پیش می آید که کاربران در فضای مجازی ویدئو یا تصویری را مشاهده می نمایند که باعث تخریب حال آن ها می گردد. فضای مجازی و اینترنت برای بهتر شدن حال این افراد راهکار های خود را دارد. در بین تمامی وب سایت هایی که وقت افراد را تلف می نمایند Eyebleach با ارائه ویدئو ها و تصویر هایی از بچه حیوانات مختلف حس خوب را به کاربران می دهد.

وب سایت هایی وجود دارند که فرد با ورود به آن ها فکر می نماید دلیل ساخته شدن چنین سایت هایی چیست و Pointer Pointer یکی از این وب سایت ها است. در این سرویس اینترنتی کاربران کمان ماوس خود را در قسمتی از صفحه نمایش قرار دهند و سرویس مذکور تصویری از فردی در دنیا که کمان ماوس خود را در محل مشابه با کاربر قرار داده را به نمایش می گذارد. گذراندن زمان در چنین وب سایتی کمی غیرمنطقی به نظر می آید، اما برای افرادی که سعی دارند وقت خود را تلف نمایند مناسب است.

فهرست تئوری های توطئه وب سایت ویکی پدیا یکی از گسترده ترین و عجیب ترین فهرست هایی است که یک کاربر می تواند به آن دسترسی پیدا کند. این وب سایت ماجرای پشت همکاری سازمان های معروف دولتی در دنیا با خلافکاران، احتمال وجود آدم فضایی ها و دیده شدن موجودات عجیب در دنیا را آنالیز نموده و از آن ها فهرستی تهیه نموده تا کاربران با انتخاب نام هر کدام از ماجرا و داستان این موارد باخبر شوند.

ویکی پدیا به تنهایی می تواند زمان بسیاری از کاربران را بگیرد و آموزش های زیادی را در اختیار آن ها قرار دهد. این وب سایت حجم عظیمی از اطلاعات را در خود جای می دهد که بسیاری از آن ها مفید است. فهرست تئوری های توطئه نیز راهی دیگر برای کاربرانی است که می خواهند وقت خود را تلف نمایند و اطلاعاتی غیرکاربردی به دست آورند.

  • طراحی جدید سایت ویکی پدیا رونمایی شد

با وجود آن که تماشای تلویزیون برای بسیاری از افراد لذت بخش است، اما گاهی اوقات افراد نمی توانند برنامه مورد علاقه خود را در تلویزیون پیدا نمایند. یک شرکت تصمیم گرفته تا ویدئوی گربه هایی که در خانه نگه داری می شوند را به صورت زنده در فضای مجازی به اشتراک بگذارد. نام این سایت جالب Live Kitten Cam است که به علاقه مندان گربه های خانگی اجازه می دهد هر چقدر که تمایل دارند ویدئو های گربه های مختلف را به صورت زنده مشاهده نمایند.

همانند سرویس Pointer Pointer بازی Staggering Beauty نیز از منطق زیادی برخوردار نیست و کاربران تنها می توانند وقت خود را تلف نمایند و برای مدتی بخندند. در این وب سایت کاربران هنگام تغییر جهت ماوس خود شاهد تکان خوردن کرم مسئله ای خواهند بود. در واقع کرم نمایان شده در تصویر حرکات ماوس را دنبال می نماید و اگر افراد کمان ماوس را با سرعت بالا تکان دهند شاهد برق گرفتگی کرم خواهند بود.

وب سایت ردیت خود را به عنوان صفحه اول اینترنت معرفی می نماید چرا که با ارائه محتوای مختلف و داده های جدید طی سال های اخیر بیش از 1.69 میلیارد بازدید داشته است. حدود 15 میلیون کاربر دنبال نماینده داستان های r/nosleep هستند. این کانال در ردیت روایت گر داستان های ترسناکی است که برای کاربران رخ داده و هر کس می تواند ماجرای ترسناک زندگی خود را تعریف کند. این کانال به درد افرادی می خورد که دوست دارند در زمان بیکاری خود داستان های وحشتناک بخوانند.

کاربرانی که تمایل دارند ویدئویی از لیس زدن شیشه توسط یک سگ را مشاهده نمایند می توانند به سایت Sanger مراجعه نمایند. این سایت ویدئویی از یک سگ کوچک بامزه را در حالت تکرار شونده قرار داده و افراد می توانند ساعت ها در این وب سایت به تماشای سگ مورد نظر بنشینند.

این امکان وجود دارد که بعضی اوقات کاربران خشم بسیاری احساس می نمایند و تمایل دارند آن را جایی تخلیه نمایند. اینترنت برای چنین مواقعی نیز راهکار دارد. کاربران با مراجعه به سایت Eel Slap می توانند به صورت پیاپی به یک فرد چک بزنند و به این صورت کمی حال خود را عوض نمایند.

هنر طراحی و نقاشی همیشه برای انسان ها آرامش بخش بوده و باعث بهبود حال روحی افراد شده است. اکنون نیز کاربران می توانند با مراجعه به Flame Painter طراحی جالب به شکل شعله های معلق آتش داشته باشند. این سایت یکی از آرامش بخش ترین موارد برای اتلاف وقت به حساب می آید.

کاربران با مراجعه به سایت The Useless Web به بی فایده ترین صفحات وب در دنیا ارجاع داده می شوند و به این نحو می توانند زمان خود را به راحتی تلف نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 62719

به "10 وب سایت بی مصرف برای تلف کردن وقت شما!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 وب سایت بی مصرف برای تلف کردن وقت شما!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید